
Danych technicznych nie będę wypisywał, ponieważ można je znaleźć wszędzie.
Więc tak: Zipka tego kupiłem używanego z przebiegiem około 9.000 tyś km. za 1500 złotych.
Jak tylko przyjechałem nim do domu, od razu wiedziałem, że był to błąd totalny. No ale z biegiem czasu miałem coraz więcej nadziei, że kiedyś będę nim śmigał bez obaw, że coś się rozleci w nim.


No to co wymieniłem/dorobiłem od początku użytkowania Zipka:
-oponę na nieco szerszą 90/90/17
-napinacze łańcucha
-plastiki (przechodzą renowacje [nowy kolor])
-filtr powietrza stożkowy (był, ale wrócił seryjny ze względu na deszczowe dni itp.)
-lusterko
-kierunek (ale to przez wypadek)
-klocki hamulcowe
-manetki na podgrzewane
-silnik 110 ccm
-rączkę od hamulca przedniego (też wypadek)
-przednią zębatkę na 17z (jednak jest 16z, w 17z gwint się zje**ł)
-tylną zębatkę na 38z
-dokupiłem kufer (w schowku nie mieści się kask)
-tuleje wahacza (na starych rzucało po całej jezdni)
-ulepszyłem (dla siebie) dźwignię zmiany biegów, teraz nie mam tego co pod piętą było
-akumulator
-moduł oczywiście
-dorobiłem gumę (tą w zębatce chyba "zbierak"), poprzedni właściciel jeździł bez

-chlapacz przy przednim błotniku.

-pozrywałem nalepki.

-chłodnica oleju (wadziła wężykami o błotnik, to ją wywaliłem)
-wzmacniany łańcuch D.I.D
-nowa tarcza licznika
-diody w tarczy liczników
No i to jak na razie na tyle, mogłem o czymś zapomnieć, ale to jest większość.

Na zdjęciu widać ile mam na dzień dzisiejszy aktualnie przebiegu, silnik wymieniłem przy przebiegu 11.380 tyś. km. Więc jeszcze coś około 600 km. mi zostało do 1 000.

I ten nieszczęsny plastik po lewej stronie reflektora.


Przepraszam za bałagan wokół motoru, ale nie było kiedy posprzątać bo ciągle śnieg. xD
Pozdrowionka, LwG.
