Bubles, widzę że wiesz jakie tematy mnie przyciągają. Mam to ogarnięte następująco:
- w lampie z przodu żarówka 25W o dziwo lepiej świeci niż seryjna 35W
- podświetlenie zegarów i kontrolki zmieniłem żarówki na LEDy
- lampa tył żarówka LED
- regulator napięcia został pozbawiony kabelka od masy (tego zielonego)
No i jakoś to działa. Najlepsze że posiadam podstawkę do tego silnika na 6/8 cewek ALE pomimo dania sprawnych cewek prądu ni huhu co prawda nie testowałem tego na cewkach z którymi owa podstawka przyszła.
Co do ładowania aku to ładuję ale nie tak często, profilaktycznie podpinam co 2-3tygodnie na ładowarę.
Polecam sobie sprawić coś w ten deseń
http://allegro.pl/ladowarka-prostownik- ... 67257.html
Zajmuje bardzo mało miejsca, a oryginalną oprawkę bezpiecznika szklanego wywalić w piz du i zakupić taką
http://allegro.pl/oprawka-na-bezpieczni ... 13792.html
Dorobić kabelek z konektorkiem do owej ładowarki i problem staje się mniej drażniący.
AAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O ja gupia pipa zapomniałbym
!!
Jaki masz regler normalny taki mały
czy taki duży
Bo na tym dużym ładowanie mi świrowało przy 2 cewach.
A teraz dowalę do pieca, w czajna choperku Łośku te cewki ciągły żarówkę H4 55W i było ładowanie jak się patrzy tylko ŻE w Łosiu lampa przód i tył leci z prądnicy/iskrownika a kierunki,klakson,stop z AKU .