kolega ma xcrossa tylko, że 125 i powiem Ci, że jest to wygodne moto i ogólnie fajne. wsadź ten silnik, zrób tylny błotnik i będzie cacy
Za takie pieniądze, to żal by było nie brać. 



kolega ma xcrossa tylko, że 125 i powiem Ci, że jest to wygodne moto i ogólnie fajne. wsadź ten silnik, zrób tylny błotnik i będzie cacy
Za takie pieniądze, to żal by było nie brać. 






Wpadły łożyska kół FAG'a ponieważ stare były zardzewiałe O.o Nie wiem jak to możliwe, ale od razu wymieniłem wszystkie "na zaś". Naprawiłem kierunki, owiewka lampy się klei, odpowietrzyłem heble i takie tam. Zdjąłem też błotnik i jest sto razy lepiej, ale jeszcze czegoś brakuje, musi tam coś być więc zainwestuję w jakiś ogon z lampą, oczywiście taki żeby jakoś wyglądał
Co do mechaniki to stary silnik pójdzie raczej na części, nikt nie ma karterów lub wgl nie odpisuje, tak samo z trybami, a w serwisie za skrzynię i dwa kartery wołają 560zł! Chyba ze złota to jest 
modó³ wm mugen sport cdti



Miałem czekać na jakieś fajne 250 ale może 125 już się strzeli i spokój, bo 250 to głównie z crossów (pewnie zakatowane...) a nowe 2200zł O.omodó³ wm mugen sport cdti











Moto jeździ i ma się dobrze, dziś było pierwsze odpalenie, pół kopnięcia i silnik gada
Jest gut. Moc ma, leciałem 70 nawet bo zębatki 15/52 i krótka skrzynia
Ale na jazdę po bezdrożach wystarcza. Założyłem czujnik biegów z innego silnika i mam układ na wyświetlaczu taki: 5-2-N-4-3 zamiast 1-N-2-3-4 xD Jutro się zrobi. Silniczek ładnie pryka lecz mam chęć na coś mocniejszego, więc ten albo pójdzie na sell albo zrobię jakiegoś komarka z tym silnikiem
No i jednak zdecydowałem się na zmianę opon, kupiłem SHINKO R110 130/70/17 na tył, cena rynkowa 300zł ja dałem trochę mniej za oponę z przebiegiem ~1000km, znajomy powiedział że jutro będzie miał Michelinka 120/70/17 też 1000km przebiegu, biere.

modó³ wm mugen sport cdti


Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość