• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Regulacja Gaźnika

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Regulacja Gaźnika

Postautor: Alpen » śr 17 lis, 2010

Siema, mam problem z regulacją gaźnika. Próbowałem już chyba na 100 sposobów ale dalej nic. Świeca jest okopcona, jak gwałtownie przekręcę manetkę na full to buuuu i ogar gaśnie. W którą stronę ewentualnie przykręcić/odkręcić śrubkę od mieszanki? :/
modó³ wm mugen sport cdti


Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Yautja » śr 17 lis, 2010

Jak dokręcasz(czyli w prawo) dajesz więcej paliwa,jak w lewo więcej powietrza
Obrazek

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Alpen » śr 17 lis, 2010

Yautja, dzięki, ktoś wie jak to ustawic aby było +/- dokładnie
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
Yautja
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1365
Rejestracja: sob 13 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Otrzymał podziękowań: razy
Kontaktowanie:

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Yautja » śr 17 lis, 2010

Zakręć na maksa i odkręć 1,5 obrotu śrubkę od mieszanki
Obrazek

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Alpen » śr 17 lis, 2010

ok
modó³ wm mugen sport cdti


Awatar użytkownika
Bastian
Specjalista
Specjalista
Posty: 160
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Bastian » śr 17 lis, 2010

Yutja chyba jak zakrecasz[prawo] to jest wiecej powietrza a jak odkrecasz [lewo]to wiecej paliwa

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: to&owo » śr 17 lis, 2010

wkręć śrube od obrotów,tak żeby miał nieco wyższe niż powienien ,a potem reguluj skład mieszanki . jak to zrobisz to ustaw wolne obroty. żeby dać wyższe obroty wkręcasz śrubę +,a żeby dać więcej mieszanki to odkręcasz śrubę -

Awatar użytkownika
prezes
Zasłużony
Zasłużony
Posty: 435
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: SÂławoborze/Koszalin

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: prezes » śr 17 lis, 2010

brukx pisze:Siema, mam problem z regulacją gaźnika. Próbowałem już chyba na 100 sposobów ale dalej nic. Świeca jest okopcona, jak gwałtownie przekręcę manetkę na full to buuuu i ogar gaśnie. W którą stronę ewentualnie przykręcić/odkręcić śrubkę od mieszanki? :/

Jeżeli manetkę naglę przekręcisz na maksa, to się nie dziw jak zacznie się dusić i zgaśnie. Co do regulacji to metodą prób i błędów. Wyregulujesz, to pojeździj parę km i zobacz kolor świecy. Jeżeli jeszcze jest nie tak to reguluj dalej. Wskazówki znajdziesz na mojej stronce o ogarze - www.ogar900.boo.pl :)

Awatar użytkownika
Dargas
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: wt 16 lis, 2010
Lokalizacja: Rudzk DuÂży

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Dargas » śr 17 lis, 2010

A ja ci powiem tak takie buu i tak i tak będzie:) A w dodatku nie mówcie na ile ma ustawić mieszankę! Każdy silnik ustawia sie inaczej. A mój sposób na ustawianie gaźnika jest przykręcenie obrotów jak na najmniejsze a mieszanką trzeba tak ustawiać, aby obroty silnika były jak największe. +/- Aż znajdzie sie ten punkt, na których silnik będzie chodził na największych obrotach. Po tym zabiegu wystarczy ustawić obroty jałowe i po sprawie. Nic nie trzeba patrzeć na świece czy tym podobne.

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: to&owo » śr 17 lis, 2010

akurat na świece należy patrzeć,bo na słuch na pewno do końca git nie będzie. a to buu to musi być :)

adrol

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: adrol » śr 17 lis, 2010

w normalnych gaźnikach to ustawiasz na 1-1,5 obr. i musi chodzić, ale tu jest chiński gaźnik i macie problemy. po za tym ten gaźnik jest nieco za duży do 50ccm i dlatego po przekręceniu manetki gwałtownie, gaśnie, jakby komuś się chciało to by mógł sobie kupić pełno dysz od wolnych i dysz głownych sobie nakupować i próbować ;) może się uda tylko jak już mówiłem to chiński gaźnik więc nie spodziewajcie się cudów.
Świecę masz suchą?

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Alpen » śr 17 lis, 2010

adrol, świeca sucha
modó³ wm mugen sport cdti

adrol

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: adrol » śr 17 lis, 2010

a olej Ci pali, bo może palić olej no i świeca będzie czarna wtedy, iglicę ustaw na środkowy rowek i pobaw się śrubką od regulacji :)

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: Alpen » śr 17 lis, 2010

adrol, właśnie się zastanawiałem czy mi oleju nie pali, jak mu przygazuję to leci taki niebieski dymek :\
modó³ wm mugen sport cdti

sejacz
Amator
Amator
Posty: 9
Rejestracja: wt 02 lis, 2010
Lokalizacja: DÂługie ;p

Re: Regulacja Gaźnika

Postautor: sejacz » śr 17 lis, 2010

niebieski to pewnie pali, a to tak tylko na zimnym ?



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl