• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Tuning silnika 50/110

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Manior
Uczeń
Uczeń
Posty: 20
Rejestracja: czw 26 kwie, 2018
Pojazd: Zumico GR 500

Tuning silnika 50/110

Postautor: Manior » pt 03 maja, 2019

Witam! Przeglądając internet w poszukiwaniu zestawu tuningowego na 110cm znalazłem taki zestawik. https://gmoto.pl/cylinder-glowica-zmian ... 85766.html . W tym zestawie nie ma wału i pytanie brzmi czy zestawik będzie pasował na wał od seryjnej 50'tki czy trzeba by było osobo jeszcze dokupić wał?


Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1684
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Tuning silnika 50/110

Postautor: dzikilopez » pt 03 maja, 2019

Bez wału to wychodzi jakaś 88ccm czy coś takiego, a dochodzi kombinowanie z długością cylindra bo od 110 za długi i trzeba skracać , problemy z łańcuszkiem rozrządu bo coś też nie teges z długością . Lepiej i bez problemów kupić już wszystko tak jak ma być , więc bez wału nie podchodź
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
41 tys km i dalej się kręci
Łośka miałem ale sprzedałem.

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie

Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 943
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Tuning silnika 50/110

Postautor: JOSEMORALES » pt 03 maja, 2019

Sprzedawcy często wystawiając komplety nie dają wału i wtedy zestaw wygląda na tańszy niż u konkurencji, to takie "januszowe" zagranie.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2019 Moto-4t.pl