janschster pisze:Na zdjęciu widać że J128 ma mocowanie od kierownicy do silnika, można gdzieś takie coś kupić.
Sam element mocujący silnik do ramy - bardzo prawdopodobne. Natomiast przypuszczam, że nie masz tak długiej rury z ramy z przodu.
Generalnie bez spawania raczej się nie obejdzie.
janschster pisze:Przy 110cc ma jeszcze około 10cm luzu miedzy silnikiem a kołem.
Tak, kiedy stoi. Musisz wliczyć kompresję lag związanych z hamowaniem.
W WS50 połamałem błotnik głowicą przy silniku 50cc.
Oczywiście są różne rozwiązania, jak gęstszy olej w lagach, które coś tam pomagają.
Ostatecznie po wymianie na ZS155 miałem gumowy błotnik, więcej oleju plus lagi wygięte po kolizji obrócone tak, żeby oddalić koło od silnika. Jakoś to działało.
Najlepiej sprawdź wymiary silników i sam oceń, czy nie będą zbyt długie.