Witam,
Pewnie niektórzy z was kojarzy mnie i mój sprzęt przy którym były mniejsze lub większe problemy. Zipp nigdy mnie nie zawiódł i zawsze dojechał do celu. W tym roku będzie na liczniku 30k przebiegu. Aktualnie wyniósł mnie on +/- 5k PLN a patrząc na dzisiejsze ceny podobnych egzemplarzy, która jest ponad dwa razy mniejsza odechciewa mi się cokolwiek przy nim robić. Mam z nim kilka problemów z którymi nie potrafię już sobie poradzić. Rozpiszę się w punktach, uważam, że post jest wtedy bardziej czytelny:
1. Ciągłe zalewanie, strzały z wydechu przy jednostajnym trzymaniu gazu. Śruba regulacji działa do 3 obrotów następnie jest tylko strzelanie w gaźnik. Filtr powietrza emituje własne światło.
Trochę specyfikacji:
Lifan 120
Molkt pz26
Dysza główna 102
Filtr powietrza podwójny gąbkowy z mrf
Zawory ssący 0.10 wydechowy 0.15
2. Słabe ładowanie. Przy zmianie silnika dzikilopez doradził aby zmienić regulator z zmasowanego na bezmasowy. Tak zrobiłem jednak mam dwie żarówki z przodu. Co za tym idzie przy dwóch 35w ładowanie na wolnych obrotach wynosi 12.3 a przy mocnym gazowaniu ledwo dochodzi do 13 v.
Bez świateł ładowanie wynosi nawet do 16 voltów przy gazowaniu czyli za dużo. Aktualnie mam wsadzone dwie 65 jednak zrobiłem tak aby prawa lampa działała jako mijania a lewa jako drogowe. Akumulator widać, że ledwo kręci i boje się, że po kilku krótkich odcinkach już go nie odpale z rozrusznika.
3. Problem z zawieszeniem od zakupu rozdziele na dwa punkty:
A) Półki są lekko skręcone w prawo względem koła. Motocykl po puszczeniu kiery nie ściąga. Luzowałem półki i kręciłem kierownicą jednak to nic nie daje.
B) Zmieniałem łożyska główki ramy jednak muszę przyznać, że były lekko inne od fabrycznych. Łożyska trzeba dokręcać co 200km ponieważ robi się luz.
Teraz nasuwa się pytanie czy próbować to robić czy już zostawić to w spokoju zwłaszcza, że mam w planach w przyszłym roku robić A2. Jaki mniej więcej koszt wywróżylibyście na te wszystkie rzeczy?