xirtan pisze:Witam szybkie pytanie czy "lb1p39fmb" to jest silnik 139FMB? Martwi mnie "p" w środku a jestem laikiem
Tak. ,,p" w tym miejscu oznacza poziomy silnik.
(źródło i dodatkowe informacje odnośnie oznaczeń chińskich silników: LINK )
xirtan pisze:Witam szybkie pytanie czy "lb1p39fmb" to jest silnik 139FMB? Martwi mnie "p" w środku a jestem laikiem
Kuaczozor pisze:Obawiam się, że wykręciłeś po prostu dyszę wolnych obrotów.
Tak wygląda dysza wolnych obrotów w pz19:
EDIT:
Co do wielkości gaźników to wiele nie pomogę.
Mogę tylko powiedzieć, że w silniku 155cm³ jeździłem na gaźniku 25mm, a w 193cm³ będę testował zmianę z 30 na 27.
Pz22 też musi gdzieś pasować. skoro 50 jeżdżą na pz19, a 150 na pz25 to pz22 wygląda na dośc logiczny wybór dla 110. To, że go nie zalewa może świadczyć zwyczajnie o tym, że masz dobrze dobraną dyszę główną.
(swoją drogą, jak wygląda spalanie w tej 50?)
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości