prezes pisze:Moduł zapłonowy na 4 piny, regulator napięcia na 2piny
Właśnie wrzuciłeś zdjęcie regulatora napięcia, który ma 4piny.
I jeżeli dobrze widzę, to też mamy biały i żółty, co znowu sugeruje instalacje pod stator niezmasowany.
prezes pisze:Czytałem temat na forum odnośnie reglerow cewek zmasowanych i nie zmasowanych i ciężko to kumam.
Chodzi o to, że albo cały prąd idzie z cewki ładowania na akumulator a z niego na światła, albo część na akumulator a część na niektóre światła od razu (przeważnie światła drogowe, bo i tak nie używa się ich zwykle przy zgaszonym silniku i bodajże na stop).
I do obu rozwiązań są inne regulatory, ponieważ mają trochę inne zdanie (do niezmasowanych musi odcinać nadwyżkę napięcia z obwodu, który zasila bezpośrednio światła, np.).
prezes pisze:Czerwono-czarny do czerwono-czarnego. Czerwono-bialy do niebieskiego.
A zielonego nie podłączyłeś?
prezes pisze:Jak podłączyć resztę aby nic nie popalić?
W zasadzie nie powinno się popalić (nie żebym zachęcał do próbowania) ale będziesz miał za słabe ładowanie a i światła mogą słabo świecić.
prezes pisze:Jeśli chodzi o inwestycje kasy to nie chcę. Na silniku chce przejechać z 30-40km i jak nic niepokojącego się dziać nie będzie to sprzedaje
To tylko 5dych a drożej sprzedasz go z działającą instalacją niż jadącego z akumulatora, który trzeba przed jazdą doładowywać z prostownika, ale to twój wybór.
prezes pisze:W ogarze zawsze wszystko działało wprost z akumulatora.
To w sumie dziwne, bo oznaczałoby, że stator też był bezmasowy. Nie masz zdjęcia starego statora przypadkiem?
EDIT: Albo jeszcze lepiej - schemat instalacji?