kalpat95 pisze:Edit: teraz zobaczyłem że regulator ten srebrny ma 4 piny . Czym to się różni ?
Jeżeli jeden z przewodów jest czarny, to służy do tego, żeby regulator nie pracował przy zgaszonej stacyjne, ponieważ mają potencjał do pobierania niewielkiego prądu przy zgaszonym silniku. O ile dobrze pamiętam to dotyczy bezmasowych, ale mogę się mylić.
kalpat95 pisze:Czy jeśli kupie na allegro taki regulator , prawdopodobnie od quada ten srebrny to czy będzie on pasował i pomoże czy po prostu to loteria ?
,,od quada ten srebrny" to żadna konkretna informacja. Regulatory masowe i bezmasowe występują w podobnych kształtach i obu kolorach. Jedynym (choć nie niezawodnym) sposobem rozróżniania są kolory przewodów.
Tak swoją drogą to sprzedający powinien wiedzieć co sprzedaje.Poza tym, jeżeli w pojeździe jest instalacja pod stator innego rodzaju (bez-/masowy) też należy ją przerobić.
kalpat95 pisze:Teraz jeszcze mi się przypomniało że kierunki świeca mocno normalnie , tak samo jak stop
To trochę zmienia sytuację.
Przede wszystkim powinieneś wziąć voltomierz i sprawdzić napięcie. Najpierw naładuj akumulator potem zmierz napięcie:
1. na wyłączonej stacyjce
2. na włączonej stacyjce
3. na odpalonym silniku przy ~1500rpm (na wolnych obrotach)
4. na odpalonym silniku przy, powiedzmy ~4000rpm
5. na odpalonym silniku i włączonych światłach przy ~1500rpm (na wolnych obrotach)
6. na odpalonym silniku i włączonych światłach przy powiedzmy ~4000rpm
Jeżeli problem jest wyłącznie z reflektorem, jest szansa, że jest problem w ich instalacji (poluzowane konektory, spalone przewody, etc.).
Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia:
kalpat95 pisze:tak na nowym są dwie świeczki (podobnie jak na 2 cewkach)
Dwie świeczki? Jakie i ile masz tam żarówek? Działały, w ogóle, kiedyś dobrze?
Możesz mieć zwyczajnie za duży pobór mocy, za mocne żarówki.