Postautor: seler1500 » śr 27 lis, 2019
Houston, mamy problem!
Czy ktoś spotkał się z problemem:
152fmh, przebieg 48 mth
-cylinder alu, 2 szlif 52,90 mm
-głowica na małych zaworach 23/20 po portingu
-króciec gy6 150
-gaźnik pd24j
-filtr piankowy
-gaźnik ustawiony pod kolor świecy - jasnobrązowy, wcześniej (ok. 40 mth) jeździł dobrze, nie przerywał
-dysza główna 85
Żeby wykluczyć problem zapłonu testowałem takie konfiguracje:
-AC CDI na cewce CDI Hondy MTX, cewce zapłonowej gy6 i module no-name 5 pin - odcinka w okolicach 6k
-AC CDI na cewce CDI china, cewce zapłonowej gy6 i module no-name 5 pin - odcinka w okolicach 6k
-AC CDI na cewce CDI Hondy MTX, cewce zapłonowej gy6 i module no-name 5 pin - odcinka w okolicach 6k
-AC CDI na cewce CDI MTX, cewce zapłonowej Hondy 2T i module Hondy 5 pin małym - odcinka w okolicach 6k
-AC CDI na cewce CDI MTX, cewce zapłonowej Hondy 2T i module china 5 pin - odcinka w okolicach 6k
-DC CDI moduł ze stałym wyprzedzeniem - odcinka ok 6k
-DC CDI moduł ze zmiennym wyprzedzeniem - odcinka ok 6k
-przewody zapłonowe testowane na piątej konfiguracji - podwójna izolacja silikonowa, żyła 1,5 mm2, grubość ok 10 mm - odcinka 6k
-chiński PVC odcinka w granicach 6k
-fajki: NGK - odcinka w granicach 6k
-china za 1,50 pln - odcinka 6k
-brak fajki, kawałek drutu - odcinka 6k
-świece - NGK, Denso, Awina - na każdej odcinka około 6k
-Jedyne czego nie zmieniłem, to impulsator, ale sprawdzałem oscyloskopem i nie widzę żadnych nieprawidłowości w jego pracy, jak i reszty
układu zapłonowego, zasilanie modułów za każdym razem bez zarzutu - w przypadku AC napięcie przy 6k w granicach 180-200 VAC, przy DC stabilne 14,3 V
-luzy zaworowe dolot 0,06 wydech 0,10
Ktoś coś ... ?
Ręce opadają...