Postautor: Kuaczozor » pn 14 paź, 2019
Takie właśnie dostawałem informacje, że poniżej 120 PSI to właściwie niekoniecznie powinien jeździć, ale ja cisnę 90km/h poza miastem bez większych problemów, dlatego myślałem, że może wskaźnik zrąbany, ale sprawdziłem go na kompresorze i wskazania ma w porządku.
EDIT: Mierzyłem znowu i ciągle 100 PSI. Kiedy dodałem trochę oleju był nieznaczny wzrost do 110.
Kiedy zmieniałem ostatnio pierścienie przyglądałem się zaworom, ale wyglądały w porządku (świeciłem do portu i patrzyłem, czy świeci przez zawory).
Nie oddawałem cylindra do toczenia, bo po pierwsze wątpię, że znajdę nadwymiarowe pierścienie a po drugie za 300pln mogę mieć nowy cylinder z tłokiem, pierścieniami i uszczelkami, więc to chyba bardziej się opłaca. Nieszczelność między cylindrem a tłokiem tłumaczyłaby też lepiej plucie olejem z odmy, no ale do pomiarów gorzej pasuje.