Zgadza się, głowica ma chamską zwężkę w kanale dolotowym i po przeliczeniu przekroju to wychodzi podobnie jak dla średnicy 17-18 mm. Po rozfrezowaniu tego już jest lepiej, a nie miałem jeszcze odpowiednich frezów i wyszło jako tako. Dolot zrobię na 24,5 mm - pod gaźnik PD24J - podciśnieniowy z chinola. A wydech - mam ucięty kawałeczek kolektora z flanszą, przykręcę i pozgrywam wszystko i zrobię "stożek" i trochę wokół zaworu, nie tykając gniazda zaworowego. Myślałem o frezowaniu gniazda i wpasowaniu większego zaworu, ale tam z miejscem nie za ciekawie, maksymalnie 21 lub 22 mm wejdzie. Tak czy siak jeszcze sporo można z tego silniczka wyciągnąć. Muszę też rzucić mój aluminiowy cylinder do szifu, przez moje niedopatrzenie przy składaniu dostał się na gładź piasek
Na szczęście są nadwymiarowe tłoki, więc uratuję dziada, mimo, że wyjdzie pewnie podobnie jak nowy cyl. No ale co zrobić, zawaliłem to teraz mam. Niedługo wyprodukuję sobie króciec pod gaźnik chinolka gy6, coby mieć jak najkrótszy dolot no i żeby się zmieścił w tej maluczkiej ramie
A, dodatkowo zrobiłem rev limiter na arduino, muszę tylko kupić jakieś attiny i zapakować to na pcb i zalać, coby był bezpieczny. Odcinkę mogę nim regulować od 6 do 16k, ale do tylu się to nie dokręca
Pewnie ustawię gdzieś 11-12k.