Postautor: Kuaczozor » pn 26 sie, 2019
Wysoce prawdopodobne.
Zazwyczaj żółty i biały stosowane są w instalacji dostosowanej do cewek zmasowanych. Zdaje się, że na żółtym (nie jestem pewny koloru, nie reszty zdania) jest ,,odczep" z regulatora i tym kablem doprowadza się wyregulowany (ale nie wyprostowany) prąd zmienny na niektóre lampy (np. drogowe, ponieważ są używane zwykle z pracującym silnikiem i tylne, żeby w wypadku awarii akumulatora motocykl nie zniknął z drogi w nocy i można było nim przynajmniej bezpiecznie zatrzymać się na poboczu).
Regulatory do cewek bezmasowych z kolei mają doprowadzone oba przewody (zwykle dwa żółte albo żółty i różowy) bezpośrednio ponieważ wykorzystują obie strony sinusoidy prądu zmiennego uzyskując dzięki temu nieco lepsze parametry, ale w związku z tym też cały prąd do nich doprowadzony jest prostowany i poprowadzony na akumulator a z niego dopiero zasilane lampy.
W skrócie: prawdopodobnie musisz wymienić regulator na tzw. bezmasowy i poprowadzić do niego oba żółte przewody (bezpośrednio!) a czerwony z niego na akumulator (tu najpewniej możesz użyć czerwonego, który był podpięty do dotychczasowego regulatora).