• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Wymian cylindra z 50 na 70

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Marcin1302
Posty: 5
Rejestracja: sob 27 lip, 2019
Pojazd: Barton 50

Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: Marcin1302 » sob 27 lip, 2019

Witam wszystkich
Po wymianie cylindra głowicy i tłoka z 50 na 70 pojawił się problem z motocyklem Barton. Wymieniłem również główny zawór w gazniku na 90. Problem polega na tym że silnik nie wchodzi na obroty. Maksymalnie dochodzi do 3 tys obrotów i nie chce kręcić się dalej. Dodatkowo cała świeca po wyjęciu jest czarna. Co mogę zrobić aby zacząć jeździć? Proszę o pomoc


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: JOSEMORALES » sob 27 lip, 2019

Zmniejsz dyszę na 78 bo go zalewasz, a co do forum to zacznij od powitalni. Pozdrawiam

Marcin1302
Posty: 5
Rejestracja: sob 27 lip, 2019
Pojazd: Barton 50

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: Marcin1302 » ndz 28 lip, 2019

Na dyszy od 50 wogole nie odpala.

Serdecznie witam całe forum

Marcin1302
Posty: 5
Rejestracja: sob 27 lip, 2019
Pojazd: Barton 50

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: Marcin1302 » ndz 28 lip, 2019

Może powinienem wymienić gaźnik na inny?

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: dzikilopez » ndz 28 lip, 2019

Jeżeli wszystkie luzy zaworowe i rozrząd dobrze ustawiony to powinien odpalić nawet na starym gaźniku, skoro przed wymianą na 72ccm chodzi to po też powinien.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+


Marcin1302
Posty: 5
Rejestracja: sob 27 lip, 2019
Pojazd: Barton 50

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: Marcin1302 » ndz 28 lip, 2019

Wydaje mi się że ustawiłem wszystko dobrze magneto w pozycji T zębata pokrywa się ze znakiem na głowicy. Czyli trzeba jeszcze raz rozrzad próbować ustawić? Jakie są objawy źle ustawionego rozrządu?

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: JOSEMORALES » ndz 28 lip, 2019

To raczej nie rozrząd, prawidłowy gaźnik do niego to PZ19 z dyszą 78 i ważny jest aby filtr powietrza był oryginalny bo wszelkiego rodzaju stożki powodują problemy z regulacją.

ps. dysza 78 to nie dysza do 50cc a 90 jest stanowczo za duża i musi zalewać.

Marcin1302
Posty: 5
Rejestracja: sob 27 lip, 2019
Pojazd: Barton 50

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: Marcin1302 » pn 29 lip, 2019

Przy wymianie cylindra na większy nie należy wymienić zaworu głównego gaźnika na większy?
Teraz zamontowana jest 70ccm

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: JOSEMORALES » pn 29 lip, 2019

Marcin1302 pisze:Przy wymianie cylindra na większy nie należy wymienić zaworu głównego gaźnika na większy?
Teraz zamontowana jest 70ccm

Po pierwsze trzeba wiedzieć jaki się gaźnik posiada, w przypadku typowych gaźników dla 50cc wymiana dyszy nic nie daje (jak zakładanie czystych skarpet na brudne nogi :| ) Już pisałem jaki powinien być gaźnik i z jaką dyszą główną , więc wpierw sprawdź typ gaźnika jaki posiadasz i jaki jest filtr powietrza. W przeciwnym razie to wróżenie z fusów, a to że zmieniłeś górę silnik na 72cc napisałeś w pierwszym poście. Pozdrawiam Arek

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: dzikilopez » pn 29 lip, 2019

Posiadając gaźnik PZ19 który jest za duży do 50ccm i montując zestaw 72ccm nie widzę potrzeby zmieniania dysz. Miałem i możliwe że znów bedę mieć do naprawy (coś z prądem) quada z silnikiem 50ccm i gaźnikiem mniejszym od PZ16, chodzi to jak rakieta i zbiera się zajefajnie jak na takiego małego smyka.
Więc radzę zbadać gazior co to za jeden typ z pod czerwonego sztandaru, wsadzić mu oryginalną dyszę i łutu tu tu odpalić bestię.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Awatar użytkownika
pavaczek
Administator
Administator
Posty: 664
Rejestracja: ndz 31 paź, 2010
Lokalizacja: Wójcin
Pojazd: Ogar 900 110cc

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: pavaczek » wt 30 lip, 2019

ja w 110cc też mam pz19 na oryginalnych dyszach i chodzi tak jak powinien, ten sam gaźnik miałem w 72cc i też było w porządku

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymian cylindra z 50 na 70

Postautor: to&owo » wt 30 lip, 2019

Powinien śmigać na pz19 aż miło. Na dyszy 0,72 jak dobrze pamiętam albo 0,74. bo 0,68 jest za mała do 72ccm. Ja w mocno dłubniętym 72 mam 0,74 i jeździ naprawdę super.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl