Witam. Kupiłem taki silnik http://iskuter.pl/silnik-125cc-do-motor ... -3646.html do swojego manica 50 i po podpięciu Niemam pradu. Niestety musiałem uciąć kostkę tą gruba 5 pionowa żeby podpinać kable. Prosze o poradę co sprawdzić nadmienie że dwa razy pokazał się bieg na wyświetlaczu i tyle. Pzdr
Ostatnio zmieniony czw 16 maja, 2019 przez rafaello, łącznie zmieniany 2 razy.
Najprawdopodobniej masz tam 2 cewkowy stator więc dobrze było by przełożyć ze starego silnika stator i magneto jeżeli tam miałeś dobre prądy. Kostek się nie obcina , zawsze można kable pozamieniać.
No to napisz konkretnie jakie masz kolory przewodów w wiązce z silnika i wiązce motocykla. Pojedynczy zielony to bieg neutralny, mniejsza kostka to wyświetlacz biegów (możliwe że w niej także trzeba pozamieniać przewody), a duża którą odcięłeś to ładowanie i oświetlenia ( co do podpięcia to musisz podać kolory jakie masz po jednej i drugiej stronie) .
Odciołem kostkę z czterema kablami żółta czarna zielona niebieska. Zamiast żółtego kabla jest biały od silnika od instalacji są 2 żółte kostke z pięcioma kablami normalnie podpiąłem różnią się tylko jednym kolorem została jeszcze gruba kostka z dwoma kablami zielonym i czerwonym i Niemam gdzie jej podpiąć. Mam jeszcze jeden problem nie mogę odpalić z kopniaka jak kopnę to blokuje się o o tłumik Jest do kupienia jakiś łącznik przedłużka na wałek??, Czy inny kopniak trzeba kupować??
Problem z elektryka prawie rozwiazany, problem teraz polega na tym że światła i kierunki są bardzo słabe podświetlenie liczników nie działa. Co to może być??
Najprawdopodobniej dwu-cewkowy stator, który należy wymienić razem z magnetem, te silniki są dedykowane głównie dla crossów a tam oświetlenie jest zbędne. Z tego co pamiętam były patenty aby poprawić wydajność oświetlenia bez wymiany statora bo taki zestaw był montowany w np. Łosiach, ale musiałbyś poszperać na forum.