• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Zaprezentuj swoją maszynę
kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » wt 01 maja, 2018

Witam po dluzszej przerwie :)

nie wdajac sie wszczegoly, po wielu perypetiach, porzuconych projektach i 6mc klniecia na czym swiat stoi, moj kymkacz dostal nowe wcielenie, tym razem pierwszy raz nie z poziomym cylindrem. Jesli ktos bedzie zanteresowany to wdam sie w szczegoly ale ogolnie serce pochodzi od hondy cbr 125, sam silnik jest tez po modyfikacjach, gaznik stage6, wydech poszezony, tlumik viper.
motek juz smiga ale jest w ciaglej budowie :D

pozdrawiam !:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: JOSEMORALES » śr 02 maja, 2018

No teraz to wygląda i pewnie o niebo lepiej jeździ, wrzuć więcej fotek gotowego.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 536
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: grzejnik777 » śr 02 maja, 2018

Daj wiecej zdjec z budowy i.na.gotowo

Czym malowales silnik bo na jednym foto jest srebrnym

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » śr 02 maja, 2018

Więcej fotek jak odwiedzę myjnie;P silnik malowany emalia żaroodporne, sama rama proszkowo, w planach jeszcze zabudowania silnika (plug itd) oraz nową kanapa. Co do osiągów to zupełnie inna jazda niż na yx140, dół o wiele słabszy mimo dynamicznego odlotu, ale za to środek i góra wymiata, jest wprawdzie 6 biegow ale realnie na mieście używa się 4, 3 to tak mniej więcej 90km/h a 4 110 max. Niestety wada jest to ze trzeba ciągle jeździć w zakresie obrotów 9-10 tys by to miało sens. Inaczej zamula. Biegi nie są tak elastyczne jak w yx140, wiec o wiele więcej nimi majtania; ( z samej budowy nie mam dużo więcej fotek bo miałem parę chwil załamania i prawie się poddalem, nic kompletnie do siebie nie pasowało i większość części trzeba było robić samemu, sama ramę robiłem w dwóch kopiach, jedna na brudno;P i juz po tyg jazdy złamała mi się wpół i znowu rozbiorka i spawanie wzmocnień i wstawek. Wiem wiem pytanie o v-max, jest nawet spory ale bądźmy szczerzy na mieście nie do osiągnięcia, jedynie na obwodnicy, z gorki i ze sztormem w plecy;P na mieście 110 to już bardzo dobry wynik bo potem zwykle są światła albo koniec drogi;P choć jedna rzecz jest o niebo lepsza niż w yx140, dynamika zmiany prędkości między 70 a 100km/h. Są to dosłownie sekundy. Aaa v-max... mieszkam nad morzem, mamy takie huragany;P 139km/h jak będę w domu to wrzucę fotkę, nie potrafię z komorki;]

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » śr 02 maja, 2018

BTW gaźnik ma power jeta ale nie mam bladego pojęcia czy to dziala;P znaczy w sensie czy poprawia osiągi


kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » śr 02 maja, 2018

cos mi sie kaszani jak chce normalne zdjecie wkleic
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 536
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: grzejnik777 » śr 02 maja, 2018

Daj link do tej farby bo to chyba polysk a.nigdzie nie moge znalesc połysku nie w spreju

Dobrze by bylo sprswdzic ten v max z gps bo r 125 w full aerodynamice ma cos koło tego a we wszystkich testach wypada lepiej niz cebra

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » czw 03 maja, 2018

z farba masz racje, bo caly myk polega na tym ze malujesz emalia matem i poprostu wypalasz ja na pracujacym silniku, zeby trzymala i byla odporna na chocby benzyne. nastepnie juz malujesz zwyklym polyskiem, sprawdzone, osoba ktora odkupila odemnie yx140 isnela go mocno karczerem i farba wogole nie drgnela, az sama sie pytala jakim cudem ta farba tak trzyma:) farbe kupilem w metalzbycie, szukajcie emalii zaroodpornej.

co do v-maxa to pewnie jest przeklamanie przy tej predkosci rzedu 5km ale patrz tez na wage, moj kymkach wazy >105 kg :) cebra sporo wiecej.
po za tym sam silnik jest po sporych poprawkach po fabryce :D nie znam sie az tak dobrze bo nie jestem stricte mechanikiem i to komus zlecilem ale poszerzony wylot spalin , jakis porting itd. dla mnie to dalej czarna magia. w przyszlosci mysle na cylkiem 170 i moze jak potanieje to power commander

ogolnie narazie porownalem z osiagami zwyklej cebry na wtrysku to roznice zaczynaja byc widac przy 4 biegu, cebra juz odcinka i koniec a moja jeszcze meczy kolejne 15km/h :)

tylko jak mowie, v-max bardziej dla samego faktu, dluuuuuuga prosta i gorki po drodze, na miescie to max 115 ;]

a i pamietajcie o spalaniu, ja sie ciesze jak sie mieszcze w 4-5 litrach ;D tak wogole jak sie troche z praca ogarne to pozycze od znajomka go pro i nagram cos z jazdy:) tak zeby budzik bylo widac:)

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » czw 03 maja, 2018

btw jest ktos z pomorskigo? trojmiasto male lub duze?:)

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 536
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: grzejnik777 » czw 03 maja, 2018

to Trochee tak raz ze wydech w takiej pojemności ci nie da nic a uwolnienie spalin tylko popogorszycomoze silnikach wolnossacych a tymbardziej gaznikowych cisnienie gazow spalinowych i fale maja duze znaczenie

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » czw 03 maja, 2018

czuc ten spadek na dolnych obrotach ale tez jest poprawa po przekroczeniu 6k. jeszcze nie mialem az tak zwawej jednostki o takiej pojemnosci w zakresie obrotow 6k+

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » czw 03 maja, 2018

doszlo do tego ze musze pomyslec o szerszym laczku bo startujac spod swiatel, a majac raczej przelozenie na trase a nie na stund, dalej krece laczkiem w miejscu startujac z pelnego prawie gazu, nie mylic ze strzalem ze sprzegla, poprostu trzymam gaz okolo 4k i momentalnie po puszczeniu sprzegla daje do 8k. motor uspokaja sie dopiero po przekroczeniu 40km/h. z tego co [amietam zebatki mam teraz 16/45

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: JOSEMORALES » czw 03 maja, 2018

Szlifowanie i polerowanie kanałów w głowicy czyli porting, nie daje v-maxu tylko zwiększa elastyczność silnika w różnych zakresach obrotów. Jeżeli silnik jest na wtrysku to nie wiem jak wygląda sprawa z programowaniem modułów w 125, lecz jeśli nic nie zrobisz z mapą to wszelkie fizyczne zmiany w dolot i wylot mogą tylko i wyłącznie pogorszyć stan początkowy. A jeżeli to wersja na gaźniku to lecimy po dyszach i filtrach powietrza, ale w dalszym ciągu nie wiem co trzeba by zrobić aby taki silnik szedł pod 140km/h. Być może już masz w nim bore kit, czyli zwiększoną pojemność? Oczywiście z niecierpliwością czekam na filmik i więcej zdjęć stanu obecnego. Co do problemów z wrzucaniem zdjęć polecam wrzucać je na IMGUR.COM, idealnie się zapodaje na forum i jest to bezpłatne. Pozdrawiam Arek

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » czw 03 maja, 2018

dlatego pytam czy ktos z forum jest z 3city zeby pomoc/podpowiedziec z ogarnieciem sprzetu do nakrywania:) mam w domu jakies kamerki od googli narciarskich ale podejrzewam ze jakosc bedzie tragiczna. aha mam jeszcze filmik z pierwszego odpalenia moto. moze wkleje na google dysk i zapodam linka? na tym filmiku wali marchewami, teraz po regulacji juz sie uspokoil :D Swoja droga znowu wrocil koszmarek z regulacja dysz, niby juz dobralem, swieca ladna....a tu cyk, zmiena sie pogoda, temperatura, wilgotnosc i cale ustawianie szlak bo znowu nie tak ;]
narazie zamiennie uzywam dysz 107 i 118 i w zaleznosci od reszty ustawien ...ehh dluga historia;] ogolnie najlepiej bylo by pojechac obok zblizonej maszyny (pojemnosciowo i wagowo). btw w trakcie budowy poznalem kolesia ktory silnik od cbr wlozyl do ryju (czy jak sie to pisze) i max oscylowal kolo 135, a tez mial tam nagrzebane o odchudzone, cebra na ktorej jechalem byla na wtrysku i v-max na obwodowej to 130+/- pare.

co do samego silnika to pomijajac belkot techniczny powiedziano mi ze za duzo z cebry sie nie da wycisnac bo silnik juz fabrycznie jest wyzylowany i mozna tylko walczyc o ulamki mocy (czyli sztuka dla sztuki) chyba ze powieszkamy poj. mozna tylko odchudzac komponenty itd plus zabawa z oponami, cisnieniem etc. fakt ze laczki mam prawie jak od duzego gorala :D i sama rama (mam orginalna od cebry) to doslownie pipe;] dlatego zemscilo sie to szybko i musialem robic poprawki. aha w majowke smigalem w dwie osoby i tu mile zaskoczenie, stowke nie musialem wymodlic a i przyspieszenie naprawde milo zaskoczylo :) tylko hamulce po pi***ie dostaly. btw 2 jest jeszczcze jeden minus maszynki, o ktorym nie wiedzialem bo jestem przyzwyczajony. Jak ktos z ciekawosci przesiada sie z duzego moto na mojego to narzeka na zbyt duza czulosc motoru, doslownie kazdy delikatny ruch kierownica czy balans cialem wplywa odrazu na tor jazdy. Ja tego nie odczuwam ale kierwoniki wracaja zieloni z testowej jazdy :D

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 144
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: kymkacz k-pipe ver 3.0 :)

Postautor: kymco-from-hell » czw 03 maja, 2018

aaaa jutro po pracy jak pogoda dopisze do doszoruje motka (bo wstyd;P) i porobie fotki:)



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl