• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » sob 28 gru, 2013

O pierwszy raz słyszę że jest na dole cylindra. A i jeszcze jaką prędkość przelotową można osiągnąć ? I jakie przełożenie polecasz żeby nie muliło, ale właśnie też dało się utrzymać przy nie super wielkich obrotach prędkość przelotowa.
Ostatnio zmieniony sob 28 gru, 2013 przez dav6030, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » sob 28 gru, 2013

dav6030, Realne 80 jest do osągnięcia ale to chyba max na prostej, a przełożenia sam najlepiej sobie do bierzesz, jak jeźdzsz sam to dwa ząbki na przód jak dosyć często we dwóch to jeden ;)
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: KucaQ » sob 28 gru, 2013

Dominxd, mój kumpel w Sprincie identycznym jak Twój Junak też ma na dole cylindra :D
dav6030, tylko czasem się takie trafiają, częściej są z napisem u góry. Bierzesz pilnik i szlifujesz, żadna filozofia :)
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

dav6030
Majster
Majster
Posty: 78
Rejestracja: wt 24 gru, 2013
Lokalizacja: WrocÂław okolice.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: dav6030 » sob 28 gru, 2013

A jak później wygląda to żeliwo ? Trzeba malować ? O to super, więc myślę że 60km/h da się utrzymać przy nie pałowaniu na prostej.
Ostatnio zmieniony sob 28 gru, 2013 przez dav6030, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » sob 28 gru, 2013

dav6030, Ja to zwykłym czarnym pisakiem zamalowałem :P i się trzymało :D
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu


Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » ndz 29 gru, 2013

a do tego 72.ccm jaką dysze dac?
Daj + to nie boli a motywuje !
________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » ndz 29 gru, 2013

Rebeluch, Nie wiadomo, zobzczysz przy regulacji. Mój kolega musiał zmieniać dyszę przy 72 i 110 a ja na orygginalnej jeździłem przy 110 teraz przy 120 i jest dobrze ;) Wszystko zależy od tego co siedzi w gaźniku.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » ndz 29 gru, 2013

jak od tego co siedzi w gaźniku ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: KucaQ » ndz 29 gru, 2013

Rebeluch, no jaka dysza tam jest.
Ja śmigam na dyszy 78 od czasów 50cc i zawsze udawało się regulować idealnie.
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » ndz 29 gru, 2013

a oryginalnie jaka jest dysza?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: KucaQ » ndz 29 gru, 2013

Zależy. Każdy ma inną, musisz sprawdzić.
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » czw 02 sty, 2014

Jeszcze z jednym pytaniem : co lepiej kupić- zestaw 72ccm ten http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-z ... ndry-19039

czy ten ze sportowym wałkiem? http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-z ... ndry-19039

Czy do tego z wałkiem trzeba coś dokupywać i jak z awaryjnością?
Ostatnio zmieniony czw 02 sty, 2014 przez Rebeluch, łącznie zmieniany 1 raz.
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: ReallY » czw 02 sty, 2014

Rebeluch, Najtańszy ten wałek to ściema...
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
Rebeluch
Weteran
Weteran
Posty: 372
Rejestracja: wt 12 lis, 2013
Lokalizacja: Wyspy Owcze
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Rebeluch » czw 02 sty, 2014

Czyli brać ten za 144 ? Kupował już go ktoś ?
Daj + to nie boli a motywuje !

________> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/GB/Street/145150 <______________

Tomek cc
Amator
Amator
Posty: 10
Rejestracja: czw 02 sty, 2014
Lokalizacja: KrakĂłw
Kontaktowanie:

Re: Vademecum wiedzy dot. 72ccm

Postautor: Tomek cc » pt 03 sty, 2014

Ja też długo analizowałem co wybrać i nie ma co cudować, bierz jakiś tani zestaw. Zwracałem uwagę na jakieś tam różnice na zdjęciach ale to bez sensu bo i tak mi przyszła trochę inna ;) Wszystko to jest podobnej jakości.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl