W tym temacie chciałbym zasięgnąć wiedzy odnośnie przeróbki wspomnianej w tytule. Być może ktoś z szanownego grona dokonał, lub próbował uskuteczniać takie modyfikacje.
Szczegóły techniczne mojego silnika:
Jest to silnik 125 (oznaczenie na cylindrze 124ccm) z fabrycznego Rometa Ogara 125. Nie będę podawał oznaczenia silnika, żeby nie mącić.
- Cylinder poziomy, aluminiowy z pionowym żebrowaniem wysokość bez tulei 78mm
- Średnica tłoka 52,4mm, denko z wcięciami na zawory
- Sworzeń tłoka 13mm
- Do głowicy pasuje wałek z40 od MRF (jest założony)
Według mojego rozeznania wysokość cylindra, skok tłoka i sworzeń taki sam, jak w MRF 140.
Szukałem i szukałem i nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat

PS
Pytałem nawet znanego YouTubera, ale niczego mądrego się nie dowiedziałem poza tym, że mój silnik ma 115ccm (z jego wzoru na YT i generalnie z dobrego wzoru nie całe 125) i że jest lipa, że oszustwo po czym po podaniu wymiarów przestał odpowiadać XD (tutaj być powinna taka emotikonka, że niby obrót dupą do rozmówcy po podaniu argumentów, ale chyba takiej niema)
Serdecznie pozdrawiam!