• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
blackpowder
Uczeń
Uczeń
Posty: 19
Rejestracja: czw 20 sie, 2020

Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: blackpowder » wt 12 sty, 2021

Dzień dobry.
Czy jest tu ktoś, kto próbował
któryś z tych dwóch zestawów cylindrów? czy nawet próbowałeś obu?

Moretti 72cc :https://gmoto.pl/cylinder-glowica-72-kpl,76903.html

Moretti 88cc : https://gmoto.pl/cylinder-glowica-zmian ... 85766.html


Jeśli tak, czy warto kupić zestaw 110 cm3 (88 cm3), czy też zestaw 72 cm3 jest lepszy?


Żaba Rider
Posty: 6
Rejestracja: wt 12 sty, 2021
Lokalizacja: Powalice
Pojazd: Barton ranger 72ccm
Kontaktowanie:

Re: Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: Żaba Rider » wt 12 sty, 2021

Mam 72ccm najechane 8k kilometrów i jest git, róznica mocy pomiedzy 50ccm a 72ccm jest znaczna ;) pozdrawiam

blackpowder
Uczeń
Uczeń
Posty: 19
Rejestracja: czw 20 sie, 2020

Re: Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: blackpowder » wt 12 sty, 2021

Witam ponownie: D

Jaką prędkość przelotową może utrzymać 72 cm3 bez nadmiernego obciążania silnika?

Jaka jest także maksymalna prędkość twojego GPS?

Czy zestaw o pojemności 72 cm3 wystarczy do ulepszenia mocy w stosunku do 50 cm3?

Żaba Rider
Posty: 6
Rejestracja: wt 12 sty, 2021
Lokalizacja: Powalice
Pojazd: Barton ranger 72ccm
Kontaktowanie:

Re: Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: Żaba Rider » wt 12 sty, 2021

W swoim bartonie mam zembatki 17z z przodu i 42 z tyłu. Pomiarów z gps niestety nie posiadam, ale auto miało cos w okolicach 90.
Ale to zależy od tego jaki motorower posiadasz. RAnger classic 202fi itd. sa bardzo lekkie.
Do codziennej jazdy myśle że 72ccm wystarczy. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1124
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: JOSEMORALES » śr 13 sty, 2021

Tak dla uściślenia 110 to nie 88cc tylko 107cc. 88cc osiągamy planując cylinder 110 aby pasował do skoku seryjnego wału z 50cc. 72cc czyli tzw.80 jest najmniej inwazyjne bo wymaga tylko zmiany głowicy , cylindra i tłoka. Pozdrawiam


blackpowder
Uczeń
Uczeń
Posty: 19
Rejestracja: czw 20 sie, 2020

Re: Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: blackpowder » śr 13 sty, 2021

wauw 90 kmt jest całkiem niezły jak na 72 cm3.

Czy dokonałeś innych modyfikacji motocykla?
Jakiego rozmiaru gaźnika używasz?

tak, gmoto i moretti używają fałszywych reklam. Mówi się, że na gmoto jest zestaw do konwersji 50-110 cm3, ale bez zmiany długości skoku ma tylko 88 cm3.

blackpowder
Uczeń
Uczeń
Posty: 19
Rejestracja: czw 20 sie, 2020

Re: Moretti 72cc vs Moretti 110cc (88cc)

Postautor: blackpowder » ndz 17 sty, 2021

?



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl