Siemano.
Ostatnio sporo się dzieje. Z ważniejszych wydarzeń to:
1. Zarżnięcie chiny 70cc
2. Malowanie
3. Nowa china 70cc
( na mapach top throphy 70cc )
4. Porównanie 110cc 139fmb vs Mina Horizontal
*No wiec tak do zatarcia doszło albo z mojej przyczyny ( za mało wlałem oleju do paliwa ) albo z powodu spuchnięcia tłoka, ważne że efekt jest ten sam, choć bardziej stawiam na tłok ponieważ ciskałem go przez 2km na full obr., nagle zdechł i efekt widać poniżej.
*Co do malowania to pomalowana jest już tylna buda, znaczy te plastiki boczki ( u mnie to jest całość sciągana do góry przez siedzenie )
*Kupiłem znów 70-tkę lecz to jest trochę inne od poprzednika. Kanały są lepiej odlane. Najbardziej zaciekawił mnie tłok oraz luz montażowy. Ponieważ w poprzedniku tłok bez pierścieni chodził z lekkim oporem w cylindrze, a ten śmiga jak ta lala bez jakiego kolwiek oporu. Porównałem obydwa tłoki i ten nowy jest wyraźnie lepszego wykonania , dokładniej obrobiony oraz co mnie zaciekawiło wazy prawie 2 razy więcej oraz ma nakrytą jakąś powłokę. W każdym razie na razie jestem zadowolony, porównywałem kanały z markowym cylindrem Top Thropy 70cc Sport i u mnie jest praktycznie to samo.
*Poskładałem ostatnio ogara i musze wam powiedzieć ze jazda ogarem jest przyjemniejsza tylko do 40km/h, chodzi mi o 4 bieg i małe obroty. Do zapierdalania potrzeba 2t i koniec
Gdy gdzieś dalej bd jeździł to wiadomo ogar bo ekonomicznie ale żeby mieć frajde to Malaguti 0 wibracji, fajna moc i najważniejsze przyśpieszenie.
Porównujac 110cc do 70cc 2t to jakby nie ma porównania ogar z małych obrotów może by nie odstawał, ponieważ mam wydech wysokoobrotowy w F12, ale potem to przyśpiesza ledwo co
w porównaniu do F12. Obydwa dźwięki motorów mi sie podobają, ale 4t jednak chyba wygrywa.
Ta buda juz pomalowana na czarny połysk.
Tutaj trochę mniej przyjemny widok