• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Hyosung GT 650 R

Zaprezentuj swoją maszynę.
Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Hyosung GT 650 R

Postautor: ReallY » sob 01 sie, 2015

Cześć, 29.07.2015 dokonałem zakupu Hyosunga GT 650 rocznik 2007 na gaźnikach w dowodzie widnieje moc 24.6 kilowata i chyba tyle ma w rzeczywistości. Jest on z Szwajcarii, na dzień dobry musiałem kupić akumulator po wypłacie wymieniam olej i płyn hamulcowy. Z wad to w tłumiku coś się tłukło na wolnych obrotach ale już to załatwiłem :D Ma dwa odpryski na baku prawa owiewka malowana ale i tak jest do wymiany bo ma kilka pęknięć, do tego brak owiewek dolnych i chyba tyle. Co do samego motocykla to przedni hamulec jest po prostu ch***wy w przyszłości zapewne zmienię pompę ponieważ dozowalność jest bardzo słaba. Motocykl trochę stał przez co wyszło trochę rudej na ramie i muszę to zrobić. No i zainteresować się gdzie jest on zablokowany bo na gaźnikach raczej nie gdyż przepustnice otwierają się do samego końca. Na liczniku ma niby ok 10k ale ja na to nie patrzyłem i w to nie wierzę. Motocykl od saska gość jest naprawdę spoko nie pierdzelił się tylko mówił co myślał od razu powiedział że owiewka była malowana itp. :D A właśnie jak to sasek czytasz to powiem ci że mnie zawiodłeś z tym wydechem bo wystarczył kawałek młotka i imbus z targowiska ;p a i miałeś rację co do wydechu bo były tam kawałki zaworu ale tłuk się katalizator.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu


Awatar użytkownika
meGaS
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 587
Rejestracja: ndz 14 lis, 2010
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Hyosung GT 650 R

Postautor: meGaS » sob 01 sie, 2015

Oooooo :D no nieźle ;)
Gdy pomogłem daj "pomogł" lub "piwko"
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Filmik - ogar 900 150 cm3: https://www.youtube.com/watch?v=3xDroaMLsAw
Moja maszyna na moto-4t: http://forum.moto-4t.pl/ogar-900-by-megas1994-vt63.htm
Moja maszyna na pj: http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Ogar-900/81214

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Hyosung GT 650 R

Postautor: to&owo » ndz 02 sie, 2015

brawo chłopie :) kiedyś miałem robić a2, i kupić od saska właśnie Hyo i zebrałem mnóstwo opinii. właściciele Hond, Yamah itd. mówili, że kupa, żeby nie brać, lepiej złapać kiłę niż kupić go. a znowu posiadacze co innego, że można tłuc dziesiątki km i zapomnieć, że w motocylu itnieją regulację itd. jak to ja, nie kupiłem moto wkurwiając saska, ale jakbym brał coś na a2 to właśnie Hyo.
powodzenia w modach, świetna maszynka :)

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Hyosung GT 650 R

Postautor: ReallY » ndz 02 sie, 2015

Z jednej strony miałem prawie 20 letniego japońca a z drugiej hyo :D
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Hyosung GT 650 R

Postautor: ReallY » wt 22 gru, 2015

Cześć, dawno mnie tu nie było ponieważ strasznie długo ładowały mi się strony forum ale postanowiłęm znaleść chwilę czasu aby pokazać co przez ten okres ,,się narobiło" "

Zmieniając olej praktycznie dostałem zawału gdy zobaczyłem co było w silniku:

Obrazek

Obrazek

Łącząc to z faktem kawałków zaworu w wydechu można przypuszczać że ten silnik miał kiedyś awarię układu rozrządu.

Po kilku dniach tata przewrócił się na nim i urwał lusterko na szczęście nic poza nim nie ucierpiało. Z czasem okazało się że prawie nie ma ładowania, jak się okazało uszkodzony był iskrownik i magneto ( jeden magnes był pęknięty a resztę powyciągałem rękami )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Początkowo miałem wysyłać magneto do regeneracji, ale trafiła mi się oferta magneta razem z sprzęgłem rozrusznika kierunkiem i klamką łącznie z wysyłką za 200zł ( klamka i kierunkowskaz ponieważ gdzieś w między czasie położyłem motocykl na podwórku... ) Stojan wysłałem do regeneracji która kosztowała mnie w sumie 170zł a i regulator miał przebicie do masy kupiłem w romecie od jakiegoś quada za 55zł nieco większy niż ten oryginalny, po poskładaniu tego wszystkiego ładowanie jest słabe bo 13v jak dobrze pamiętam ale nie jestem pewny to było dawno. Ugotowałem też akumulator przez co muszę kupić nowy, klamki sprzęgła też nie mogę dostać nigdzie więc zostają mi akcesoryjne za 150zł no i lusterka znowu muszę kupić nowe 100zł jak nic i po tych wszystkich wydatkach będę w punkcie wyjścia czyli kiedy go kupiłem i do zrobienia miały być opony ( 800zł jak nic ) i wydech ( ~400zł ) a trzeba by się jeszcze ubrać...
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl