Asiasty pisze:Żarówki ledowe czekają na lepszą pogodę (wziąłem jakieś chińskie za 40zł mam nadzieję, że dadzą radę)
Też mam taką nadzieję, aczkolwiek moja żarówka była w podobnej cenie, więc upewnij się, że widmo światła nie oślepia jadących z naprzeciwka zanim wyjedziesz nocą.
Asiasty pisze:Została tylko lekko skręcona kierownica, której nie wiem czy robić ponieważ obawiam się, że zepsuje albo coś ukręce i nici z jazdy
Wydaje mi się, że najbardziej narażoną na uszkodzenie częścią jest w tym wypadku oś koła, którą możesz zdjąć i zastąpić prętem (przy metodzie siłowej) albo zastosować bardziej finezyjną metodę, o której już wspominałem:
podnosisz przód motoru, luzujesz śruby trzymające lagi, zakręcasz kołem i gwałtownie hamujesz. Potem skręcasz wszystko i powinno być proste (niektórzy nawet nie podnoszą przodu tylko toczą motocykl w przodu przed zahamowaniem).
Skręcona kierownica (w sensie rury) to tylko dyskomfort w prowadzeniu, ale skręcenie lag już teoretycznie ma wpływ na ich pracę.