• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Pojedyncze pytania

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Awatar użytkownika
Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 247
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Kuaczozor » pt 19 cze, 2020

xirtan pisze:Witam szybkie pytanie czy "lb1p39fmb" to jest silnik 139FMB? Martwi mnie "p" w środku a jestem laikiem :(


Tak. ,,p" w tym miejscu oznacza poziomy silnik.

(źródło i dodatkowe informacje odnośnie oznaczeń chińskich silników: LINK )


Erill93
Posty: 6
Rejestracja: wt 02 cze, 2020
Pojazd: WS50 / 110

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Erill93 » sob 20 cze, 2020

Witam. W swoim PZ22 mam "długą" dyszę (z jakąś rurką).
Na allegro widzę same krótkie. Śrubka, dziurka i tyle.
Czy mogę wkręcić krótką odpowiedniej średnicy i będzie OK?

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 247
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Kuaczozor » sob 20 cze, 2020

Jeżeli mówisz o dyszy głównej, to kluczem łapiesz za sześciokątną część ,,rurki" płaskim śrubokrętem wykręcasz z niej dyszę i już masz ,,krótką" dyszę i osobno ,,rurkę".


EDIT:
LINK

Erill93
Posty: 6
Rejestracja: wt 02 cze, 2020
Pojazd: WS50 / 110

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Erill93 » sob 20 cze, 2020

Tak głównej. Nie o to chodzi. Dysza jest wkręcana i ja to rozumiem, ale są dysze zwykłe i takie dziwne.
Ja mam takie
https://images.app.goo.gl/9tkh5K925K9VMeeJ6

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 247
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Kuaczozor » sob 20 cze, 2020

To do czego zlinkowałeś to dysze wolnych obrotów (tzw. pilot jet).

Dysze główne wyglądają tak:
Obrazek


EDIT:
Jeżeli upierasz się, że masz nietypową dyszę główną w PZ22 (co by mnie zdziwiło, bo to zwykle klony) poszukaj na tej stronie, a później po jej modelu możesz znaleźć inne rozmiary:
LINK


Erill93
Posty: 6
Rejestracja: wt 02 cze, 2020
Pojazd: WS50 / 110

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Erill93 » sob 20 cze, 2020

Jest to któraś z tych. Nie mam teraz swojej przed oczyma. Wolałbym wkręcić zwykłe, bo takie akurat mam.
https://drive.google.com/file/d/1Btkbfi ... p=drivesdk
Mam takie w PZ19 I PZ22.
O takich:
https://allegro.pl/oferta/gaznik-tuning-4t-pz19-quad-atv-110-125-filtr-7951415499?
https://allegro.pl/oferta/gaznik-pz22-70-110-125-chopper-junak-romet-motor-9083741594?
Swoją drogą, na tym PZ22 jeżdżę aktualnie w "50" i jej nie zalewa. Wątpię w jego wydajność przy 110...

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 247
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Kuaczozor » sob 20 cze, 2020

Obawiam się, że wykręciłeś po prostu dyszę wolnych obrotów.

Tak wygląda dysza wolnych obrotów w pz19:
Obrazek


EDIT:
Co do wielkości gaźników to wiele nie pomogę.
Mogę tylko powiedzieć, że w silniku 155cm³ jeździłem na gaźniku 25mm, a w 193cm³ będę testował zmianę z 30 na 27.
Pz22 też musi gdzieś pasować. skoro 50 jeżdżą na pz19, a 150 na pz25 to pz22 wygląda na dośc logiczny wybór dla 110. To, że go nie zalewa może świadczyć zwyczajnie o tym, że masz dobrze dobraną dyszę główną.

(swoją drogą, jak wygląda spalanie w tej 50?)

Erill93
Posty: 6
Rejestracja: wt 02 cze, 2020
Pojazd: WS50 / 110

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Erill93 » sob 20 cze, 2020

Wykręciłem dyszę główną, pracującą z iglicą. Na tyle się znam ;)
Nie wiem czy to wina gaźnika, ale:
-Ssanie nie działa bo silnik zwyczajnie gaśnie, a śtuchać za każdym razem "akurat tyle" jest denerwujące.
-Wolne obroty ciężko wyregulować. O ile na rozgrzanym silniku jest to możliwe i fajnie trzyma, tak na niedogrzanym jest tragedia.
-Spalanie około 2,5-3, ale to dlatego, że jest zajechany i ciągnie dopiero od okolic 7tys, a że jeżdżę z kolegą, który ma 125, to piłuje go non stop. I tak na dniach wpada 110.
-Podczas jazdy zero problemów, nawet przy pełnym otwarciu przepustnicy. Na 4 biegu domknąłem (z trudem) licznik 80km/h przy ~13tys obr. na prostej drodze.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 522
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: grzejnik777 » sob 20 cze, 2020

Kuaczozor pisze:Obawiam się, że wykręciłeś po prostu dyszę wolnych obrotów.

Tak wygląda dysza wolnych obrotów w pz19:
Obrazek


EDIT:
Co do wielkości gaźników to wiele nie pomogę.
Mogę tylko powiedzieć, że w silniku 155cm³ jeździłem na gaźniku 25mm, a w 193cm³ będę testował zmianę z 30 na 27.
Pz22 też musi gdzieś pasować. skoro 50 jeżdżą na pz19, a 150 na pz25 to pz22 wygląda na dośc logiczny wybór dla 110. To, że go nie zalewa może świadczyć zwyczajnie o tym, że masz dobrze dobraną dyszę główną.

(swoją drogą, jak wygląda spalanie w tej 50?)



Jaki masz silnik oznaczenie tego 193 pojemności

Awatar użytkownika
Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 247
Rejestracja: wt 30 sty, 2018
Pojazd: Skyteam 01

Re: Pojedyncze pytania

Postautor: Kuaczozor » ndz 21 cze, 2020

163FML. Czemu pytasz?
Myślałem, że teraz tematem jest ustalenie dlaczego Erill93 ma dyszę główną w kształcie dyszy wolnych obrotów.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2019 Moto-4t.pl