
JOSEMORALES pisze:Przy mrf140 to dopiero jedzie, dobrze skonfigurowany Cię zaskoczy.
ozi58 pisze:No właśnie ja mam silnik typu 139fmb i to bez przeróbek.
ozi58 pisze:a mam go z papierami i jest zarejestrowany na 50ccm.
ozi58 pisze:Ogólnie to ja się nie boję bo posiadam kat A
ozi58 pisze:Mam pytanie jak z instalacją, typu cewki moduły... Jest to samo?
ozi58 pisze:Troszkę poczytałem że mfr 120 po lekkich modyfikacjach można uzyskać tyle co 140
ozi58 pisze:JOSEMORALES pisze:Przy mrf140 to dopiero jedzie, dobrze skonfigurowany Cię zaskoczy.
Tak właśnie czulem ze nie na darmo sam silnik tyle kosztuje. Ja u siebie podejrzewam że mam 110 chociaż na cylindrze jest 125. A jak z awaryjnością? I ciekawe jak przy większej ramię sobie poradzi. Nie oczekuje cudów ale jakby ciut mocniejszy był od zwykłego 125 to spoko by było.
ozi58 pisze:Wracajac co do pojemności to nie jest tak że silnik to jest rzecz wymienna?
ozi58 pisze:Bynajmniej tak jest w samochodach wymieniasz na większy i to wszystko
ozi58 pisze:dodatkowa rama plus nowy silnik mrf to myślę że coś ciekawszego można kupić za tą kasę ewentualnie coś tam dołożyć
ozi58 pisze:A tak podejrzewam że takiej ramy nawet bym nie znalazł.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości