• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Kondziu
Posty: 5
Rejestracja: sob 20 lut, 2021
Pojazd: Ogar 202 fi

Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kondziu » sob 20 lut, 2021

Siema mam nadzieję że ktoś tutaj na forum mi pomoże otóż to zmieniałem dzisiaj cylinder wraz z głowica No trochę mi to zajęło ale jakoś to skręciłem i problem polega w tym że jak odpali to załapie na 2 sek i taki dziwny dźwięk jest jak chodzi przez składaniem ja głupi bawiłem się magnetem i nie wiem czy dobrze ustawiłem GMP bo zębatka na głowicy dobrze się pokrywa i teraz nie wiem czy nie odpala dobrze bo jest źle ustawione GMP czy coś innego jest porąbane pierścienie na tłoku ustawiłem dobrze uszczelki dałem nowe No nw co mam więcej pisać mam nadzieję że ktoś pomoże bo nie chce wydawać chajsu na mechaników hehe :) pozdrawiam


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1031
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: JOSEMORALES » sob 20 lut, 2021

Bez sprawdzenia i pewności czy rozrząd jest prawidłowo ustawiony to wróżenie z fusów.

Kondziu
Posty: 5
Rejestracja: sob 20 lut, 2021
Pojazd: Ogar 202 fi

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kondziu » ndz 21 lut, 2021

A wiesz może jak to ustawić z przestawionym T na magnecie? Od samego początku jak kupiłem to T nie pokrywało się ze znakami na zębatce i głowicy te wycięcie :/ a może tak miało być nw

Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 302
Rejestracja: wt 30 sty, 2018

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kuaczozor » ndz 21 lut, 2021

T jest na magnecie a zębatka w głowicy, co masz na myśli mówiąc, że się ze sobą nie pokrywały?

Kondziu
Posty: 5
Rejestracja: sob 20 lut, 2021
Pojazd: Ogar 202 fi

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kondziu » ndz 21 lut, 2021

Nie wiem czy dobrze myślę No ale jak się pokrywa znaczek na zębatce i ten na głowicy to powinien też ten znaczek T być w tym otworku w pokrywie magneta... A tak wgl to jakoś go ustawiłem No ale dymi mi z pod głowicy starych szpilek z 50 nie mogłem wykręcić to dałem zwykle śruby i to może być dlatego czy coś innego jeszcze? I szybko się nagrzewa strasznie


Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 302
Rejestracja: wt 30 sty, 2018

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kuaczozor » ndz 21 lut, 2021

Kondziu pisze:Nie wiem czy dobrze myślę No ale jak się pokrywa znaczek na zębatce i ten na głowicy to powinien też ten znaczek T być w tym otworku w pokrywie magneta...


Ok, dobrze myślisz.

Kondziu pisze:No ale dymi mi z pod głowicy starych szpilek z 50 nie mogłem wykręcić to dałem zwykle śruby i to może być dlatego czy coś innego jeszcze?


Masz na myśli, że dymi z otworu wylotowego na łączeniu kolanka? Jeżeli tak, to przypuszczam, że nie dałeś nowej uszczelki.
Łatwiej byłoby pomóc gdyby w Twoich postach było więcej interpunkcji.

Kondziu
Posty: 5
Rejestracja: sob 20 lut, 2021
Pojazd: Ogar 202 fi

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kondziu » ndz 21 lut, 2021

Masz na myśli, że dymi z otworu wylotowego na łączeniu kolanka? Jeżeli tak, to przypuszczam, że nie dałeś nowej uszczelki.
Łatwiej byłoby pomóc gdyby w Twoich postach było więcej interpunkcji.[/quote]

Nie dałem bo myślałem że wystarczy tylko przykręcić tą "podkładkę" wcześniej przy 50 jej nie było jak rozkręcałem... Zamówię uszczelkę i zobaczę jak będzie :) i strasznie szybko się grzeje to normalne jest czy jeszcze coś muszę podregulować? Trzyma obroty, mieszanki jak narazie dałem mu 2 obroty i iglice na pierwszy rowek od dołu bo lepiej odpala tak

Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 302
Rejestracja: wt 30 sty, 2018

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kuaczozor » pn 22 lut, 2021

Łatwo przegapić zagniecioną uszczelkę kiedy nie wiesz dokładnie czego szukać.
Trudno ocenić czy grzeje się za szybko przez internet.

Iglica nie powinna mieć żadnego wpływu na odpalanie. Ale to nie takie ważne.

Kondziu
Posty: 5
Rejestracja: sob 20 lut, 2021
Pojazd: Ogar 202 fi

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kondziu » czw 25 lut, 2021

Jechalem dzisiaj motorem do roboty i zgasł mi myślałem że zakręciłem paliwo No ale jak próbowałem go odpalić to nic nie reagował... Czyzby coś źle złożyłem? Doradzicie coś? Wczoraj jeszcze normalnie jeździłem i wszystko było okej :/

Kuaczozor
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 302
Rejestracja: wt 30 sty, 2018

Re: Problem po wymianie cylindra z 50 na 72 pomocy!

Postautor: Kuaczozor » czw 25 lut, 2021

Co to znaczy, że nic nie reagował? Nie kręcił rozrusznikiem, czy kopa nie dało się ruszyć? Czy benzyna leci z baku do gaźnika? Czy jest iskra? Czy jest olej? Jaki dźwięk wydał gasnąc?

Nie dajesz prawie żadnych informacji i chcesz żeby wywróżyć czy źle silnik złożyłeś.
Moja rada jest taka: zrób podstawową diagnostykę. Wtedy może będzie z czym pracować.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2019 Moto-4t.pl