• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Rozmowy o motoryzacji.
Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: ReallY » ndz 11 maja, 2014

Witam, przez jeden z tematów zajrzałem na alledrogo i jest tam taki oto cudak http://allegro.pl/silnik-nie-110-cc-a-1 ... 74528.html

Cena 1200zł jak widać, 6 cewek rozrusznik alu cylinder ( ?? ) ale pokrywy normalnie jak z nekana i pochodnych, głowica też podobna. Lecz lepiej wykonany zong jest tańczy a jest praktycznie taki sam, jak myślicie to na-pewno 125 czy to podpucha od no name'ów i tylko cylki zrobili? Jak patrzę na ten silnika to jedyne co mi przychodzi na myśl to założony stoczony cylinder od lifana stompa 120ccm ale to moje osobiste odczucia, jak sądzicie?


Jest jeszcze jeden taki sam tyle że srebrny http://allegro.pl/silnik-125-ogar-900-g ... 13114.html
Ostatnio zmieniony ndz 11 maja, 2014 przez ReallY, łącznie zmieniany 1 raz.
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu


wajs
Specjalista
Specjalista
Posty: 183
Rejestracja: wt 03 lip, 2012
Lokalizacja: Olszyna

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: wajs » ndz 11 maja, 2014

Yx140 tańszy, cudak tylko 125 i jest droższy, ale za to 6 cewek, sporo dodatków, uchwyt na cylindrze, gdzie w łatwy sposób można zrobić dodatkowe mocowanie, niby inne przełożenia na biegach, sam jestem ciekaw opinii na jego temat.

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: ReallY » ndz 11 maja, 2014

Osobiście wątpię że to jest 125. Cały wygląda jak typowie 110 tylko na cylindrze żeberka w drugą stronę ale czy aluminiowe czy może żeliwne ale w drugą stronę?
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
Alpen
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3592
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: WWE

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: Alpen » ndz 11 maja, 2014

Widać przecież, że to aluminium. :) Ja myślę, że to może być 125, a jak nie to 110 ale mocniejsze od tych zwykłych. Wgl głowica jest inna niż seria 110, dodatkowo dekielek od zębatki rozrządu też jest większy, tak jakby pod 32z a nie 28 :)
modó³ wm mugen sport cdti

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: KucaQ » ndz 11 maja, 2014

125 - dłuższy cylinder od 110 i jak wspomniał Alpen, dekielek zębatki rozrządu większy :)
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: ReallY » ndz 11 maja, 2014

KucaQ, Słyszałem gdzieś że może być taki sam skok jak 110 a tłok może być większy.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
KucaQ
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2525
Rejestracja: pn 18 lut, 2013
Lokalizacja: Nowe Miasto Lub.

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: KucaQ » ndz 11 maja, 2014

Bo są takie silniki. Na przykład Zong na żeliwnym cylku ma skok identyko jak 110, a tłok 54mm, a są takie o średnicy tłoka jak 110 tyle że dłuższym skoku i większość silników z alu tak własnie ma :)
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: to&owo » ndz 11 maja, 2014

MULTICAR-tyle w temacie :D
ale tak serio to ma ch** duży dekielek rozrządu, kapy boczn rodem z zumico.
Ostatnio zmieniony ndz 11 maja, 2014 przez to&owo, łącznie zmieniany 1 raz.

bzyk990
Weteran
Weteran
Posty: 374
Rejestracja: pn 31 gru, 2012
Lokalizacja: Lichtajny

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: bzyk990 » ndz 11 maja, 2014

Biegi wrzucane bez sprzegła, to mnie nie jara :D
ÂŻycie to nie jest zabawa!

Moja ulubiona gra
Kliknij nic cie to nie kosztuje!
Daj piwko jeÂżeli pomogÂłem.
Obrazek

Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 146
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: bartonfigher77 » pn 12 maja, 2014

Widać na pierwszy rzut oka, że 110 a ludzie nadal się na to łapią kupują i myślą, że maja 125.
Trenuj tak, aby za kilka lat usÂłyszaÂł o tobie caÂły Âświat!

Awatar użytkownika
PanWojtek
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 355
Rejestracja: sob 02 lis, 2013
Lokalizacja: Śląsk (Katowice)
Pojazd: Junak 901 RS

Re: Znowu o silnikach 110 czy 125 ?

Postautor: PanWojtek » wt 13 maja, 2014

Bez sprzęgła to nie zabawa



Wróć do „Moto-topic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl