inny wałek rozrządu skok podobny ale inne krzywki nieco, do tego 6v miał tłok tak jakby hi-comp, 12v płaski, 12v mniejsze kanały, nieco mniejsze zawory, w niektórych modelach zwężka w króćcu, blokada na module i przełożeniu wtórne jest dostosowane tak żeby moto nie osiagało więcej niż 50-55km/h
Właśnie w tym artykule jest napisane by nie dać się nabrać. Żaden z chińskich producentów nie posiada licencji, czy jakichkolwiek planów technologicznych od Hondy.
[center]Zapraszam do "spoÂłecznoÂści" - [/center]
[center]Grupa UĂŚ[/center]
Zgadzam się z artykułem Trial City C1 to mała bestia . Wszyscy mówią o prędkości ja tam nie patrze na licznik bo to różnie jest raz pod górkę raz zzz jak i z wiatrem czy bez A w terenie jeszcze ani razu mnie nie zawiódł jak i pojazd transportowy tez jak najbardziej się nadaje tylko zębatki słabe strasznie się tepia