Witam widzialem ,ze przerabiaja ludzie silnik taki jak w ogarze 900 z 50 na 110 cylinder,tlok,glowica,wal,lancuszek i szpilki korzystajac z okazji ze mam w szopie czesci od crossa ktorego kilku krotnie rozbieralem koledze itp.. pomyslałem mam tak cylinder,glowice,tlok lancuszek i zebatke rozrzadu wiec duzo mi nie trzeba ,ale dzisiaj sie okazalo ze to nie 110 tylko dokladnie 124 jest na cylindrze napisane czy to tez da sie zainstalowac tak jak 110 dokladajac dluzsze szpilki itp ? czy raczej nie bo na 110 widzialem przerobki ale na 124 nie bardzo.
i tak na marginesie jak bym kupil taki zestaw http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-o ... 31908.html i zainstalowal go sobie to jak myslicie żywotnosc silnika sie skroci duzo ? kupywal ktos ten zestaw jak jest z jakoscia czesci ? bo 50ccm jest dosc dobrze wykonana a kilku krotnie instalowalem 72 i tam jakosc samych zaworow nawet jest tragiczna jak by mietek w szopie tłoczył ( i to wlasnie od tego gostka co ma te 110 ) No i ostatnie pytanie taki silnik zrobiony na 110 ma takie same osiagi jak oryginalny silnik 110 ?