Silnik

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 145
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Silnik

Postautor: bartonfigher77 » śr 25 wrz, 2013

Witam!

Co sądzicie o tym silniku: http://www.pitbikemrf.pl/index.php/virt ... 140-detail opłaca się dać za niego tą cenę?
Dlaczego jest tak tani wiem, że muszę dokupić gaźnik.I czy będzie pasowała linka od sprzęgła z 50ccm czy muszę kupić inną?
Ile to ma koni i ilu tarczowe sprzęgło ma ten silnik?
Po prostu, to co powinienem wiedzieć o nim, proszę o napisanie jeżeli ktoś się orientuje w temacie.
Ostatnio zmieniony śr 25 wrz, 2013 przez bartonfigher77, łącznie zmieniany 1 raz.

MRF
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: pn 12 sie, 2013
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Re: Silnik

Postautor: MRF » śr 25 wrz, 2013

Witam.
Już pisze - linkę sprzęgła raczej będziesz musiał dokupić bo tu jest trochę niestandardowa.
Moc według producenta, a nie jakieś tam bajki to 12 KM. Sprzęgło 5 tarczowe.
Co do ceny - mogę zrobić większą :)
Z istotnych informacji to musisz wiedzieć że w standardzie ten silnik nie posiada ładowania i nie generuje żadnego prądu ponad to co ma iść do świecy. Czyli jeśli ma być w cywilnym moto to jeszcze stator z 6 cewkami - wtedy trochę prądu z niego wykrzesasz.
No i oczywiście gaźnik.

To chyba tyle w skrócie.

Pozdrawiam
Maciej
MRF Team.
Ostatnio zmieniony śr 25 wrz, 2013 przez MRF, łącznie zmieniany 1 raz.
PITBIKE MRF Team

Awatar użytkownika
speeder
Moderator
Moderator
Posty: 4512
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: KsiĂŞÂżopole

Re: Silnik

Postautor: speeder » czw 26 wrz, 2013

te yx chyba są lepsze od tych całych Stompów,cena nawet ok ,ale musisz sporo rzeczy dokupić ,chłodnicę ,gaźnik i ten stator na 6 cewek. ale generalnie jakościowo wydaje mi się ,że biją stompy ,o ile można wogóle tak mówić o choińczykach :P

aaa no i plus dla sprzedawcy ,że nie wymyśla niestworzonych bajek o mocy ,tylko podaje realną moc :P
Ostatnio zmieniony czw 26 wrz, 2013 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.
Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego. Pozwala mi leÂżeĂŚ na zielonych pastwiskach. (...) ChociaÂżbym chodziÂł ciemnÂą dolinÂą, zÂła siĂŞ nie ulĂŞknĂŞ, bo Ty jesteÂś ze mnÂą. (...) Tak, dobroĂŚ i Âłaska pĂłjdÂą w Âślad za mnÂą przez wszystkie dni mego Âżycia i zamieszkam w domu PaĂąskim po najdÂłuÂższe czasy.
POZIOME MUSI NIERÓWNO PRACOWAÆ:D

Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 145
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Re: Silnik

Postautor: bartonfigher77 » czw 26 wrz, 2013

Ok, dzięki chłopaki.
MRF, Nie długo się do ciebie odezwę.

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1490
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Silnik

Postautor: dzikilopez » czw 26 wrz, 2013

MRF, jakie oryginalnie tam jest magneto? Jaka jest jego średnica i ile magnesów?
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
22tys km i dalej się kręci
Łośka miałem ale sprzedałem.

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie

Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 955
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: Silnik

Postautor: szymo_97 » czw 26 wrz, 2013

Linki nie musisz dokupować nowej.
Wystarczy, ze tej z 50cc skrócisz pancerz.
Wiem co mówię :D
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D

Obrazek

gg. 20481530

Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 145
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Re: Silnik

Postautor: bartonfigher77 » czw 26 wrz, 2013

speeder, nie muszę od razu kupować chłodnicy nic się nie stanie.
A jak mowa o gaźniku to jaki by był dobry, żeby wycisnąć z niego pełną moc?
Ostatnio zmieniony czw 26 wrz, 2013 przez bartonfigher77, łącznie zmieniany 1 raz.

MRF
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: pn 12 sie, 2013
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Re: Silnik

Postautor: MRF » czw 26 wrz, 2013

bartonfigher77 pisze:speeder, nie muszę od razu kupować chłodnicy nic się nie stanie.
A jak mowa o gaźniku to jaki by był dobry, żeby wycisnąć z niego pełną moc?


Według mnie jeśli chodzi o maksymalne osiągi to najlepiej sprawdza się MOLKT. Chociaż Mikuni (SG 26 VM22) też daje radę - idą one na pierwszy montaż, ale klienci chętnie wymieniają je właśnie na MOLKT.
PITBIKE MRF Team


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
2010-2015 Moto-4t.pl ©