Silnik

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 147
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Silnik

Postautor: bartonfigher77 » śr 25 wrz, 2013

Witam!

Co sądzicie o tym silniku: http://www.pitbikemrf.pl/index.php/virt ... 140-detail opłaca się dać za niego tą cenę?
Dlaczego jest tak tani wiem, że muszę dokupić gaźnik.I czy będzie pasowała linka od sprzęgła z 50ccm czy muszę kupić inną?
Ile to ma koni i ilu tarczowe sprzęgło ma ten silnik?
Po prostu, to co powinienem wiedzieć o nim, proszę o napisanie jeżeli ktoś się orientuje w temacie.
Ostatnio zmieniony śr 25 wrz, 2013 przez bartonfigher77, łącznie zmieniany 1 raz.

MRF
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: pn 12 sie, 2013
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Re: Silnik

Postautor: MRF » śr 25 wrz, 2013

Witam.
Już pisze - linkę sprzęgła raczej będziesz musiał dokupić bo tu jest trochę niestandardowa.
Moc według producenta, a nie jakieś tam bajki to 12 KM. Sprzęgło 5 tarczowe.
Co do ceny - mogę zrobić większą :)
Z istotnych informacji to musisz wiedzieć że w standardzie ten silnik nie posiada ładowania i nie generuje żadnego prądu ponad to co ma iść do świecy. Czyli jeśli ma być w cywilnym moto to jeszcze stator z 6 cewkami - wtedy trochę prądu z niego wykrzesasz.
No i oczywiście gaźnik.

To chyba tyle w skrócie.

Pozdrawiam
Maciej
MRF Team.
Ostatnio zmieniony śr 25 wrz, 2013 przez MRF, łącznie zmieniany 1 raz.
PITBIKE MRF Team

Awatar użytkownika
speeder
Moderator
Moderator
Posty: 4817
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: LOLOSZEWO
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy

Re: Silnik

Postautor: speeder » czw 26 wrz, 2013

te yx chyba są lepsze od tych całych Stompów,cena nawet ok ,ale musisz sporo rzeczy dokupić ,chłodnicę ,gaźnik i ten stator na 6 cewek. ale generalnie jakościowo wydaje mi się ,że biją stompy ,o ile można wogóle tak mówić o choińczykach :P

aaa no i plus dla sprzedawcy ,że nie wymyśla niestworzonych bajek o mocy ,tylko podaje realną moc :P
Ostatnio zmieniony czw 26 wrz, 2013 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.
Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego(...)Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną.

Jestem dumny z pochodzenia, kraju, w którym się urodziłem, jego historii i tradycji i nie pozwolę na "Wzbogacanie kulturowe" państwa, w którym mieszkam.

Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 147
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Re: Silnik

Postautor: bartonfigher77 » czw 26 wrz, 2013

Ok, dzięki chłopaki.
MRF, Nie długo się do ciebie odezwę.

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1521
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Silnik

Postautor: dzikilopez » czw 26 wrz, 2013

MRF, jakie oryginalnie tam jest magneto? Jaka jest jego średnica i ile magnesów?
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
22tys km i dalej się kręci
Łośka miałem ale sprzedałem.

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie

Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Awatar użytkownika
szymo_97
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1010
Rejestracja: ndz 17 lut, 2013
Lokalizacja: Paprotnia, koÂło ÂŁodzi

Re: Silnik

Postautor: szymo_97 » czw 26 wrz, 2013

Linki nie musisz dokupować nowej.
Wystarczy, ze tej z 50cc skrócisz pancerz.
Wiem co mówię :D
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 :D

Obrazek

gg. 20481530

Awatar użytkownika
bartonfigher77
Majster
Majster
Posty: 147
Rejestracja: sob 13 paź, 2012
Lokalizacja: DÂługie

Re: Silnik

Postautor: bartonfigher77 » czw 26 wrz, 2013

speeder, nie muszę od razu kupować chłodnicy nic się nie stanie.
A jak mowa o gaźniku to jaki by był dobry, żeby wycisnąć z niego pełną moc?
Ostatnio zmieniony czw 26 wrz, 2013 przez bartonfigher77, łącznie zmieniany 1 raz.

MRF
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: pn 12 sie, 2013
Lokalizacja: Koszalin
Kontaktowanie:

Re: Silnik

Postautor: MRF » czw 26 wrz, 2013

bartonfigher77 pisze:speeder, nie muszę od razu kupować chłodnicy nic się nie stanie.
A jak mowa o gaźniku to jaki by był dobry, żeby wycisnąć z niego pełną moc?


Według mnie jeśli chodzi o maksymalne osiągi to najlepiej sprawdza się MOLKT. Chociaż Mikuni (SG 26 VM22) też daje radę - idą one na pierwszy montaż, ale klienci chętnie wymieniają je właśnie na MOLKT.
PITBIKE MRF Team


Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Prelude & pavaczek
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
2010-2016 Moto-4t.pl ©

 

 

cron