• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

braton fighter 140cc

Masz jakiś problem ze swoją maszyną? Pisz a my postaramy się pomóc
Awatar użytkownika
kacper18
Uczeń
Uczeń
Posty: 44
Rejestracja: pt 20 sty, 2017
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: barton fighter

braton fighter 140cc

Postautor: kacper18 » czw 12 lip, 2018

Witam.Mam problem z yx 140 mianowicie jest założone przełożenie 16/41 i jedzie tylko 100km/h i obr 9k gaźnik pz 26 dysza 90 filtr stożek bo na ori puszce miał odcine i troche mnie to smuci bo myślałem że 110-120 poleci a ma wałek z40 bo na większych dyszach 92-94-96-102 porażka
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów


kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 126
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kymco-from-hell » czw 12 lip, 2018

Witam

Odpowiem w skrócie bo wiedzę ze kolega nie przebrnal przez pasjonujące wątki na forum poświęcone temu tematowi. 4 bieg 9-10 tys max? Wiec wygląda to tak ze wiele już nie ugrasz, miałem przełożenia 16/42 plus sportowy walek, filtr stożek, dysza 97 i mikuni różne rozmiary. Te silniki to przede wszystkim moc, dlatego siedzą głównie w pitach i crosaach. Szczególnie trzeci bieg ma jebniecie. Ale v max to już zależy jak trafisz;P jedzilem na 7 różnych maszynach z 140yx na pokładzie, niektóre z wałkiem, niektóre z ork. Mam teorie której każdy się wypiera;P ze są silniki z długą i krótka skrzynia. Dla porównania moja konfiguracja i kumpla w junaku. Koła, masa, przełożenia itd to samo ale ja z wałkiem a on bez. Jego v-max 117-115 mierzone GPS, ja z kolei 110 jak dobrze wiatr i z gorki i faza księżyca pasowala;P rekord 12x ale górka prawie jak skocznia mamucia;P tylko ze mój miał o niebo lepsze przyspieszenie.

Wiec moim zdaniem dużo już sytuacji nie poprawisz, zminisz zębatki na prędkość to się okaże że brakuje mu mocy by wejść na 9tys ma 4 biegu i efekt będzie taki sam albo gorzej

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 126
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kymco-from-hell » czw 12 lip, 2018

Jaki masz wydech i kolanko? Dobrane pod ten silnik czy z 50ccm?

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 414
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: grzejnik777 » pt 13 lip, 2018

Nie doszukuj się cudów to nie są silniki na v max

Awatar użytkownika
kacper18
Uczeń
Uczeń
Posty: 44
Rejestracja: pt 20 sty, 2017
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: barton fighter

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kacper18 » pt 13 lip, 2018

Wydeszek przelot 130db założyłem 85 dysze płynnie się wkręca ale vmax nwm bo deszcz leje
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 697
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: JOSEMORALES » sob 14 lip, 2018

kymco-from-hell pisze:Witam

Odpowiem w skrócie bo wiedzę ze kolega nie przebrnal przez pasjonujące wątki na forum poświęcone temu tematowi. 4 bieg 9-10 tys max? Wiec wygląda to tak ze wiele już nie ugrasz, miałem przełożenia 16/42 plus sportowy walek, filtr stożek, dysza 97 i mikuni różne rozmiary. Te silniki to przede wszystkim moc, dlatego siedzą głównie w pitach i crosaach. Szczególnie trzeci bieg ma jebniecie. Ale v max to już zależy jak trafisz;P jedzilem na 7 różnych maszynach z 140yx na pokładzie, niektóre z wałkiem, niektóre z ork. Mam teorie której każdy się wypiera;P ze są silniki z długą i krótka skrzynia. Dla porównania moja konfiguracja i kumpla w junaku. Koła, masa, przełożenia itd to samo ale ja z wałkiem a on bez. Jego v-max 117-115 mierzone GPS, ja z kolei 110 jak dobrze wiatr i z gorki i faza księżyca pasowala;P rekord 12x ale górka prawie jak skocznia mamucia;P tylko ze mój miał o niebo lepsze przyspieszenie.

Wiec moim zdaniem dużo już sytuacji nie poprawisz, zminisz zębatki na prędkość to się okaże że brakuje mu mocy by wejść na 9tys ma 4 biegu i efekt będzie taki sam albo gorzej


W pełni popieram , mój YX140 w WS50 ni cholery nie chciał na koło iść ale leciał 115km/h bez problemowo w dwie osoby. Inne lecą na koło jak głupie ale słaby v-max.

Awatar użytkownika
kacper18
Uczeń
Uczeń
Posty: 44
Rejestracja: pt 20 sty, 2017
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: barton fighter

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kacper18 » sob 14 lip, 2018

Mnie nawet z 2 biegu podnosi na tych przełożeniach a na przyśpieszeniu to biere 250cc
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów

Awatar użytkownika
kacper18
Uczeń
Uczeń
Posty: 44
Rejestracja: pt 20 sty, 2017
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: barton fighter

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kacper18 » sob 14 lip, 2018

Chciałbym żeby szedł te nawet 115
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 126
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kymco-from-hell » sob 14 lip, 2018

jak nie szkoda ci opon to dopompuj do 4 atmosfer :D nie je***e ale zuzywa sie szybciej. v-max sie podniesie.
Dodaj owiewki, wbrew pozorom cos daja ;] zobacz jaka jest roznica jak sie polozysz lub jedziesz za ciezarowka:D
Schudnij..... ehmmm...:P
Nie dawaj max przepustnicy na koncowym biegu tylko 80% i troche zwiekszaj, nie wiem czemu ale dziala.
wlej 100-200ml mniej oleju niz zalecane, silnik ma lzej ale ryzyko za dostanie po du...
to tyle...
Osiagi wymagaja poswiecen!!! :D

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 414
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: grzejnik777 » ndz 15 lip, 2018

Tak czytam to i dochodzę do wniosku po co mi mocarny zs190 skoro yx140 zamiatan tak samo xD gdzie 5 bieg ma większe przełożenie max jaki naradzie osiągnąłem to 120 z gpsu
Mam w planach na hamowanie go wziąć z ciekawosci
Na zagranicznym forum hamowali zs190 i wyplul niecałe 18 km

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 126
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kymco-from-hell » ndz 15 lip, 2018

niestety przy poziomych jednostkach to tylko moc, juz byle chinczyk z pionowym daje wieksze v-max plus 5 a nawet 6 bieg.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 414
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: grzejnik777 » ndz 15 lip, 2018

Dla tego się śmieje bo każdy by chciał żeby ich motorki leciały po 150

kymco-from-hell
Majster
Majster
Posty: 126
Rejestracja: ndz 06 lis, 2016
Pojazd: kymco k-pipe
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: kymco-from-hell » ndz 15 lip, 2018

pod wiatr :D:D:D

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 697
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: braton fighter 140cc

Postautor: JOSEMORALES » pn 16 lip, 2018

Z tymi mionowymi 125 bym się tak nie rozpędzał bo wychodziły także różne kwiatki tak jak wersje 9KM, a to już kicha na taka pojemność.



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl