• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

156FMI OHV - przeróbka na 200/250

Czyli to co ma wpływ na osiągi.
Dayvid
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 lip, 2017

Re: 156FMI OHV - przeróbka na 200/250

Postautor: Dayvid » czw 14 cze, 2018

JOSEMORALES pisze:Mówiłeś silnik a mi to wygląda na drewniany klocek i to solidny <rotfl>

<lol>
Dopiero teraz postanowiłem się wziąć za ten silnik i go rozpołowiłem, udało mi się kupić używaną głowice w bdb stanie za 100zł z przesyłką, średnica komory spalania 62mm, średnica grzybka zaworu wydechowego 27mm, ssącego 31mm z groszem - takie jakie powinny być w 200ccm. Ale i tak koszt przeróbki wyniesie około 500 zł. Co jakiś czas sprawdzam aukcje na allegro i dalej nie da się znaleźć wszystkich części u jednego sprzedawcy. W moim mieście są 2 sklepy motoryzacyjne, pierwszy nie sprowadzi do powietrzaka części a drugi sprowadzi ale drożej niż na allegro z przesyłką :D
Na razie poluje na używane części na olx, typu popychacze i szpilki cylindra, wał i cylinder raczej wjedzie nówka, chyba że znajdzie się używany wał w mojej okolicy, na tyle blisko bym mógł pojechać odebrać osobiście i zobaczyć czy się nadaje. Po rozebraniu tego silnika nie dziwie się, że jest tak pancerny, mój nie był nigdy rozbierany, a ma ponad 7 lat i wszystko jest z nim w porządku. Jakby był ktoś zainteresowany to stare części od 125ccm idą na sprzedaż - wał, cylinder z tłokiem, pusta głowica tylko z założonymi zaworami, szpilki i popychacze, wszystko sprawne z całymi gwintami, wał bez luzów. Ogólnie to żeby rozbierać ten silnik i coś popsuć to trzeba mieć talent, magneto podgrzałem suszarką do włosów i podważyłem dwoma śrubokrętami i wyskoczyło. Jedyny problem jaki napotkałem przy rozbiórce to brak klucza do odkręcenia odśrodkowego filtra oleju, ale szybko go dorobiłem z kawałka rury za pomocą szlifierki. Jak będę już miał wszystkie części to zrobię nowy temat ze spisem ich wymiarów starych i nowych do przeróbki na 200ccm


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 672
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 156FMI OHV - przeróbka na 200/250

Postautor: JOSEMORALES » sob 16 cze, 2018

Jak zrobisz taki poradnik od A-Z to będzie konkret oklaski

Dayvid
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 lip, 2017

Re: 156FMI OHV - przeróbka na 200/250

Postautor: Dayvid » śr 20 cze, 2018

Hit czy kit? postaram się odpowiedzieć na to pytanie jak złożę silnik.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 672
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: 156FMI OHV - przeróbka na 200/250

Postautor: JOSEMORALES » śr 20 cze, 2018

Takie moduły już latały na forum i raczej kit, ot zwykły cdi.

Dayvid
Amator
Amator
Posty: 15
Rejestracja: wt 25 lip, 2017

Re: 156FMI OHV - przeróbka na 200/250

Postautor: Dayvid » czw 21 cze, 2018

Czytałem tutaj już o modułach ale mam to do siebie, że puki sam nie wytestuje to się nie przekonam, a tutaj małe porównanie cylków 125 i 200
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl