Od producenta:
Syntetyczny olej do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych,z/lub wtryskiem bezpośrednim i turbodoładowaniem.
Technologia superwytrzymałych wiązań molekularnych Extreme Engine Protection zapewnia doskonałą ochronę silnika przez cały okres pomiędzy wymianami oleju.
Zalecany przez Volkswagen,Porsche,BMW,Mercedes-Benz,General Motors
Przewyższa zalecenia większości producentów silników,nawet Ferrari
Normy miedzynarodowe:
API:SL/CF
ACEA 2002:A3 B3 B4
Dość suchej teorii teraz praktyka
Ode mnie:
Potrzebowałem oleju do wymiany przy 1500km. Poszedłem do bradzo dobrego serwisu z olejami. Za ladą był miły pan,który poradził mi ten olej. Obok stał posiadacz Yamahy,który twierdził,że ten olej jest naprawde świetny do młodych silników.Zakupiłem więc olej za cenę 35 zł za 1L (teraz można dostać taniej). Silnik jest naprawde dobrze samrowany,nie grzeje się,skrzynia wraz z sprzęgłem pracuje gładko,nie ubywa go z silnika.
Podsumowując: jeżeli kotś zaczynał od syntetyków polecam lać ten olej do 2000km,potem przeżucić się na semi,należy liczyć się z tym,że olej ma mniejszą tolerancje temp. pracy i jest nieco rzadszy,jednocześnie nawet po dużym przebiegu nie traci gęstości