• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Junak 903 race 50/72

Zaprezentuj swoją maszynę
Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Junak 903 race 50/72

Postautor: JOSEMORALES » pn 27 maja, 2019

Ramy nie wytrzymują bo są gównianej jakości, a zwiększanie mocy i tym samym przeciążeń bynajmniej im nie służy. Więc trzeba kombinować :>


grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Junak 903 race 50/72

Postautor: grzejnik777 » pn 27 maja, 2019

Nie wina walka
rama jest z gownolitu zabraklo litu zostalo samo gooowno
Ja pod zongshenga 190 wzmocnilem rame w główce ramymiedzy nogami i cale mocowanie siknika
Spinjac ja dolem od glowki ramy do silnika

Pawel123
Uczeń
Uczeń
Posty: 32
Rejestracja: pn 18 lut, 2019
Lokalizacja: Bąków
Pojazd: Junak 903 race

Re: Junak 903 race 50/72

Postautor: Pawel123 » pn 27 maja, 2019

No to pokombinowałem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nie są to spawy pierwszej jakości ale jako początkujący samouk jestem z siebie dumny :), tak wogóle jakos dziwnie się to spawało, ta rama to jak by to jakiś stop sie zachowywała :D ale działa,
grzejnik777 pisze:Spawac i dodac cos od siebie aby wzmocnic oba

Wię pospawałem i dodalem cos od siebie

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1702
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: Junak 903 race 50/72

Postautor: dzikilopez » pn 27 maja, 2019

ŁO KULWA!!! i to przy 72ccm????
Wada konstrukcyjna, to powinno być z Ceownika, nie wiem ale u mnie fabryczne mocowania wytrzymują 120ccm Lifana juz któryś już rok.
Jak masz możliwość zrób mocowanie od spodu.
Co do fetyszu olejnego, latam na Motulu ester 10W40, ten co zalatuje i słodko mydłem pachnie i silnik czysty, zacznijcie patrzeć też na klasy jakościowe oleju, dla tych sprzętów ma być minimum API SJ. Im dalsza litera po S to olej lepszy więcej dodatków myjących.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
60 tys km i dalej się kręci

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie
Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Pawel123
Uczeń
Uczeń
Posty: 32
Rejestracja: pn 18 lut, 2019
Lokalizacja: Bąków
Pojazd: Junak 903 race

Re: Junak 903 race 50/72

Postautor: Pawel123 » pn 27 maja, 2019

Ja chyba wiem czemu to sie urwało poprostu silnik był na hama wciepany i ta góra praktycznie wszystko trzymała, wystarczyło ze rama z gównolitu+temperatura+jakieś przeciążenie (dziura ) i gotowe. Wywnioskowałem to z tego że silnik opadł na dół z 0.4~0.5 cm i nie chciał sie na góre podnieść. Może być wada konstrukcyjna, nie wiem nie wnikam już ważne że można dalej latać :D. Nie wiem nie jezdzilem jeszcze niczym co ma lifana ale coś mi sie zdaje że on ( moje 72) psełokropnie dużo mocy ma, o wiele wiecej jak u kolegi 110 (tyle ze 901f) szkoda tylko że zabawa trwa tak do 8k~8.5k obrotów (licznikowe jakieś 60km/h) dalej nie chce ciągnąć, jakos sie do 9k dokula a 10k to z górki .muszę mu zębatki zmienic bo strasznie krótkie biegi są, np z 2na3 obniniża tylko ~500 obrotów a reszta tak ~1000
Jakie polecacie teraz mam 13,42. 16,46 będzie git? Bo jak mam 70 na liczniku to obrotomierz na czerwone pole wchodzi i słychać cykanie, a że (teorytycznie) jest jeszcze na dotarciu nie chcę go żyłowac a takie 60-70 to takie w miarę fajne prędkości


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Junak 903 race 50/72

Postautor: JOSEMORALES » pn 27 maja, 2019

Raczej troszkę mniej z przodu, daj 15/45 .



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl