d0minik pisze:Czytając jakieś dawne wątki na temat tuningu wpadłem na takie propozycje jak:
-splanować głowicę
-wypolerować tłok
-wypolerować zawory
-wypolerować komorę spalania
-cieńsza uszczelka
-irydowa świeca
-porting kanałów
-odblokowany moduł
-podobno filtry K&N robią dobrą robotę
Może Cię to zainteresuje.
No i masa wrogiem przyśpieszenia skoro o tym już mówisz
JOSEMORALES pisze:No taka głowica cztero-zaworowa to było by coś + do tego sportowy wałek. Tylko pytanie jaki będzie uzysk, bo v-maxu z tego raczej nie będzie tyko przyspieszenie. Sam w sobie bore kit zrobi chyba najlepszą robotę w tym zestawie + do tego dobrze dobrany gazior i będzie git. Dyno jet bym odpuścił bo dostaniesz tylko większy apetyt na benzynę, wybrałbym gaźnik w okolicy pz32 (oczywiście markowy) i pobawił się z dyszami.
ps. w sumie dyno jeta bym tez po testował w zależności od ceny zestawu.
grzejnik777 pisze:Za podawaj fotki
Co do tłumika szerokie kolano i pusty wydech spowoduje gorszy dół
Wystarczy spojrzeć jak malossi robi tuningowe wydechy do r 125 przy culku jest średnica mniejsza dopiero potem się powiększa i wchodzi w puszkę
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości