• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Scooby1985
Amator
Amator
Posty: 13
Rejestracja: czw 28 gru, 2017
Pojazd: Barton Ranger Classi

Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Scooby1985 » czw 28 gru, 2017

Witam.
Jest to mój pierwszy post.
Więc witam wszystkich i proszę o rade
Posiadam Barton Rangera 50 ccm silnik 139 fmb ale po nowym roku chce założyć mocniejszy i lepszy jakościowo silnik 125 lub 140 ccm 6 cewek 4t oczywiście
Co doradzicie aby weszło w ramę.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: JOSEMORALES » czw 28 gru, 2017

W ramę wejdzie każdy poziomy 4t, pytanie zasadnicze brzmi ile chcesz wydać? Silniki 125 oczywiście pomijamy, w opcji do sensownego wyboru masz lifana 120, lub yx140 i teraz wracamy do pytania o kapuste :|

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: to&owo » pt 29 gru, 2017

W mojej opinii jedyną słuszną jednostką jest yx120. stosunkowo tanio, silnik trwały, całkiem przyzwoita moc, jeżeli można tak mówić o silniku, który ma 9KM :D

Scooby1985
Amator
Amator
Posty: 13
Rejestracja: czw 28 gru, 2017
Pojazd: Barton Ranger Classi

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Scooby1985 » czw 15 lut, 2018

Witam. Dziękuje za odpowiedzi.
Postanowiłem przerobić 50 na 110 .
teraz następny etap to kolanko wydechu nie wiem jakie czy może być to oryginalne z Barton Rangera classic 50 ccm nie mam pojęcia co z tym fantem robić.
Dysza w gaźniku jaki rozmiar do standardowego gaźnika Pz 20.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: JOSEMORALES » czw 15 lut, 2018

Scooby1985 pisze:Witam. Dziękuje za odpowiedzi.
Postanowiłem przerobić 50 na 110 .
teraz następny etap to kolanko wydechu nie wiem jakie czy może być to oryginalne z Barton Rangera classic 50 ccm nie mam pojęcia co z tym fantem robić.
Dysza w gaźniku jaki rozmiar do standardowego gaźnika Pz 20.

- pz 20 na pewno nie był standardowym gaźnikiem w 50cc, co do dyszy głównej to polecam 78.
- kolanko z wydechem na razie zostaw to co masz, najwyżej będzie trzeba ciutkę otwór mocowania rozwiercić na końcówce.

I jedno pytanie? ile teraz wyciąga? istnieje możliwość że masz krótka skrzynię i po przeróbce i tak nie poleci więcej. <zalamka>


Scooby1985
Amator
Amator
Posty: 13
Rejestracja: czw 28 gru, 2017
Pojazd: Barton Ranger Classi

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Scooby1985 » ndz 18 lut, 2018

Dziękuje za zainteresowanie.
1bieg do 20 km obroty na max
3 bieg 60 km
4 bieg na równej drodze bez pasażera 68 km
Z gaźnikiem mogłem się pomylić jest oryginalny pewnie pz 18 dysza 0.72
I pytanie jaka długość szpilek pod 110ccm bo sklep wysłał za krótkie moim zdaniem

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: grzejnik777 » ndz 18 lut, 2018

Zapoda na przod zebatke ząb wiecej i juz vmax wzrosnie

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: JOSEMORALES » ndz 18 lut, 2018

W zasadzie 2 szpilki masz ze starego zestawu bo były dwie dłuższe tylko je zamieniasz miejscami. A wszystkie potrzebne elementy do przeróbki były już na forum opisywane, poszukaj w starych tematach o przerabianiu na 110cc.

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: to&owo » ndz 18 lut, 2018

Według praw fizyki na przód powinna iść jak najmniejsza zębata :P

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: grzejnik777 » ndz 18 lut, 2018

To niech sobie na tyl zalozy mniejsza :-D

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: to&owo » ndz 18 lut, 2018

o to mi chodziło xD

Scooby1985
Amator
Amator
Posty: 13
Rejestracja: czw 28 gru, 2017
Pojazd: Barton Ranger Classi

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Scooby1985 » pn 19 lut, 2018

Witam.
Podajcie mi te wymiary szpilek no BŁAGAM.
Krótka odpowiedz tyle a tyle mm i już XD

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: grzejnik777 » pn 19 lut, 2018

Speeder tyle ze przednia 10 zl a tylna z pol stowki tu fizyka nie dziala:-D

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: JOSEMORALES » pn 19 lut, 2018

Raczej nikt z pamięci nie poda długości szpilek a temat wielokrotnie na forum wałkowany, wystarczy poszukać, zamiast czekać wygodnie na odpowiedź.

Awatar użytkownika
Tomek paluch
Uczeń
Uczeń
Posty: 41
Rejestracja: wt 03 cze, 2014
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: FMI/FMB

Re: Wymiana silnika barton ranger 50 139 fmb

Postautor: Tomek paluch » wt 20 lut, 2018

Szpilki:
2x201mm
2x196mm



Wróć do „Mechaniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl