Tu tez byl tylko.neutral ale podebralem ze wcześniejszego silnika I mialo zostac ale co rsz to rodza sie.nowe pomysły ale to juz chyba ostatni i czas skladac na sezon
Ja myślałem że w jamaszce mi będzie brakowało takiego , a tu nic podobnego , bo kiedy biegi wskakują jak trzeba to ludek wiek który wbity i po silniku przy konkretnych obrotach i prędkości wiem na którym jadę .
Wiekszy ruch dzwigni korzystnie wplynal na koncowa regulacje sprzegla Wczesniej zeby ladnie wysprzeglal musialo brac w dobrze górnej czesci co bylo nie wygodne teraz jest na srodku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
regulowana klamka jest zajebsta. A masz opcje odginania przy upadku? Słuchaj, albo nie słuchaj, nie czarujmy sam przerabiałem różne termometry, liczniki i wyswietlacze. W połączeniu z plastikiem dają efekt kiczu.
Nie. To zwykle klamki seryjne z starej zx6 Termometr akurat dobra sprawa do jazdy szczegolnie jak daje sie w palnik wiadomo kiedy przestać licznik zostaje ten sam tylko skala dłuższa jak sam wiesz a jak mam mieć seryjny wskaznik biegow do 4 To wole cos skombinowac i uczciwie do 5 zeby pokazywalo