• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Poszukujesz jakiejś rzeczy? Pisz tutaj.
Erill
Posty: 4
Rejestracja: czw 30 mar, 2017
Pojazd: Ogar 900

Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: Erill » sob 08 kwie, 2017

Witam.
Jak w temacie. Kupię wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900). Może być używany, byle w pełni sprawny.
Oferty proszę kierować w temacie, na PW, a najlepiej na numer telefonu - 732 760 515.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: JOSEMORALES » sob 08 kwie, 2017

Cze, takie coś nie istnieje. To tak jak Yeti, jednorożce i dobry niemiec. Co jakiś czas ktoś pisze o takich wałkach ale jakoś nikt ich nie ma, Z40 jest do 140cc, a po przeróbkach 120-125cc. Pozdrawiam Arek

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: to&owo » ndz 09 kwie, 2017

Jeżeli chodzi o z40 jest dokładnie tak jak wspominał Pan w poście wyżej. Natomiast sportowy wałek i caly osprzęt do 139 fmb dostaniesz chyba na ebayu, kilka lat temu kosztował coś koło 270zł z wysyłką. Nawet ktoś na forum odsprzedawał taki.

Awatar użytkownika
rafal168
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Pojazd: Honda NSR 125

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: rafal168 » czw 20 kwie, 2017

Ja też ze 2-3 lata temu myślałem nad tym tematem. I w Polsce ktoś miał, ale kosztował 300zł. Więc nie opłacalny interes.

casperkrk
Amator
Amator
Posty: 9
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Pojazd: kingway apollo 70ccm

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: casperkrk » pt 05 sty, 2018



Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: JOSEMORALES » pt 05 sty, 2018

Przeciż to zwykły wałek do 110cc, po co go wrzuciłeś?

casperkrk
Amator
Amator
Posty: 9
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Pojazd: kingway apollo 70ccm

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: casperkrk » sob 06 sty, 2018

JOSEMORALES pisze:Przeciż to zwykły wałek do 110cc, po co go wrzuciłeś?


Nie ten..?
Sorry, przepraszam..

A do 100cm i 88cm przy głowicy od 72cm trzeba zmienić fazy rozrządu dedykowanym wałkiem czy wystarczy z 72..?

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: JOSEMORALES » sob 06 sty, 2018

Przy 88 72 100 i 110 używamy wałków które są fabrycznie w głowicach.
Ps. Głowica 72 od 110 różni sie tylko mniejszą komorą spalania.

casperkrk
Amator
Amator
Posty: 9
Rejestracja: ndz 15 sty, 2017
Pojazd: kingway apollo 70ccm

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: casperkrk » wt 23 sty, 2018

To jaki największy cylinder mogę wsadzić pod głowice 72 i wał korbowy 72 w silniku 139fmb? (oprócz orginalnie 72)

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: JOSEMORALES » wt 23 sty, 2018

88cc czyli stoczone 110cc.

Awatar użytkownika
rafal168
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Pojazd: Honda NSR 125

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: rafal168 » wt 23 sty, 2018

Tyle, że takie 88 też doskonałe nie jest bo sam miałem. Pierwsza sprawa to mocowanie wydechu- wchodzi na cylinder i trzeba trochę przerobić, a druga sprawa to rowek w cylindrze na oring- który znika po zebraniu 6mm z cylindra i pasowało by go zrobić od nowa, ale jednak 88 mocą jest niedużo słabsze niż 110.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: JOSEMORALES » wt 23 sty, 2018

Wszystko powyżej 72cc będzie mieć minimalnie dłuższy cylinder i głowicę . A z rowkiem na oring nie widzę problemu bo i tak będzie u tokarza z cylkiem 110 do stoczenia.

Awatar użytkownika
rafal168
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Pojazd: Honda NSR 125

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: rafal168 » wt 23 sty, 2018

Tak, ale 110 delikatnie podegniesz kolanko i spoko, a tu mocowanie będzie wchodziło na żeberka cylindra

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: JOSEMORALES » śr 24 sty, 2018

Przecież mocujesz do głowicy a jej wymiary się nie zmieniają.

Awatar użytkownika
rafal168
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 201
Rejestracja: wt 11 lut, 2014
Lokalizacja: MakĂłw Mazowiecki
Pojazd: Honda NSR 125

Re: Wałek rozrządu Z40 pod 139FMB 110ccm (Ogar 900)

Postautor: rafal168 » czw 25 sty, 2018

Tak, ale wydech w głowicy jest pod kątem w stronę cylindra, a w zwykłym cylindrze masz parę milimetrów od przylgni do żeberek, a po skróceniu, przylgnia jest na równo z żeberkami i dlatego te ucho mocujące wydech zachodzi na żeberka cylindra.



Wróć do „Kupię”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron