no to ta yz miała z drugie tyle pewnie, każdy bieg na koło wstawał ale to typowa crossówka była na tor, ten spokojny, ale swoją moc ma, i pare ładnych lat posłuży
No pewnie Jutro zaczynam go rozbierać także jakieś fotki i relacje będę wstawiać ale puki co silnika nie ruszam puki uszczelek nie zakupie bo trochę drogie są Silnik zostawię na sam koniec
fajny sprzecik, miałem kiedys identyczny model tylko 250tke, jakas wersje na rynek US całkowicie odchudzona fabrycznie.
Jak na poczatek przygody z off roadem w sam raz, tylko te modele maja spora wade, nie ma do nich praktycznie zadnych czesci na rynku wtórnym, a czesci w serwisie kosztuja tyle co do wyczynowych motocykli.
Z kolei zaleta jest spalanie, przy lajtowej jedzie na dalszych wypadach potrafił mi spalic około 3l na 100km
Jakoś tam powoli coś robię, standardowo wyczyściłem gaźnik
Wziąłem się za plastiki, przednia lampa i błotnik nadają się do kosza - całe klejone i brakujące mocowania
Podczas czyszczenia plastików z farby znalazłem dosyć dużo niespodzianek, między innymi szpachlę, włókno szklane i inne takie ale reszta plastików nadawała się do spawania i uzupełnienia ubytków (na dniach jadę odebrać plastiki ze spawania)
Scansol jest magiczny choć żeby usunąć resztki podkładu które nie dały się Scansolowi musiałem się naprawdę bardzo napracować, tzn każdy plastik skrobać nożem, szpachelkami itp przez co porobiły się straszne nierówności co znowu spowodowało strasznie uciążliwe polerowanie owych plastików
Plastiki które pojechały do spawania i uzupełnienia ubytków
Przyszedł czas na polerkę plastików (ciągle jestem w trakcie ich polerowania)
Arsenał do polerki
Pozbycie się rudej z kolektora wydechowego
Wahacz też wyglądał tragicznie także Scansol się nim zajął
Z racji że przednia tarcza wgl nie nadawała się do niczego ponieważ miała straszne progi to jeszcze krzywa, podczas hamowania dosłownie rzucało mnie do przodu i tyłu. Nowa tarcza kosztowała 400 zł a udało mi się znaleźć od KLX 650 nową tarczę w atrakcyjnej cenie - 100 zł, a że rozstaw śrub był taki sam to wziąłem choć była większa. Stara 250mm nowa 290mm
Oczywiście trzeba było zrobić adapter do zacisku
Teraz pozostało mi jeszcze kupić przewód hamulcowy i hebel będzie gotowy Jak na razie ciągle walczę z plastikami żeby je wypolerować, niedługo też powinna dojść do mnie klamka sprzęgła i hamulca ponieważ stare były połamane i krzywe. Na chwilę obecną to wszystko
Dzisiaj doszedł błotnik Polisport'a oraz filtr powietrza powietrza Prox, linka gazu jest w drodze : )
Ogólnie zamierzam kupić jeszcze przednią lampę i białą folię na boczki a w dalszych planach jest stacyjka, może licznik, jakieś oponki i to chyba wszystko : )
Bardzo ładnie zrobiona, koszt 30 zł nie ma tragedii.
W weekend na pewno skończę polerować bak a jak będą chęci to może jeszcze tylny błotnik da radę i polerkę plastików będę mieć za sobą (w końcu :F )
Wypolerowane ostatnie plastiki tj. bak i tylny błotnik
Używana przednia lampa Polisport, bardzo podobna do oryginalnej. Stara lampa była klejona w wielu miejscach oraz miara urwane 2/4 mocowania
Zakupiłem komplet opon używanych, przód za 50 zł jakieś 85% bieżnika tył 30 zł ac10 stan jakieś 50-60% na środku opony (akurat do ściorania na ten sezon )
A na stare opony pójdą kolce ale to raczej odległe plany jak będzie mi się kiedyś w zimowe wieczorny nudziło
Zmontowałem przedni hamulec do kupy : )
Przewód hamulcowy usztywniłem osłonką ze starego przewodu tylko musiałem go rozciąć wzdłuż i nałożyć a potem go pociągnąłem 2 razy taśmą izolacyjną i teraz jest sztywny i nie gnie się we wszystkie możliwe strony : )
Obkleiłem także na nowo instalacje ponieważ stara izolacja była zniszczona i się odklejała
Dzisiaj zabrałem się trochę za składanie : ) Wahacz został wyczyszczony ale cały jest uwalony smarem i nie oddaje takiego efektu poza tym fotka robiona tel także też szału nie ma xD
Teraz wezmę się trochę za silnik tzn zdejmę pokrywę zaworową obczaję czy nie ma tam nic podejrzanego i wyreguluje zawory : )
W weekend zamówię ostatnie części tj. stacyjka, olej IPONE Katana 2L, olej do filtra powietrza VALVOLINE oraz smar do łańcucha BEL-RAY Super Clean