Witam
ostatnio złożyłem stary zestaw w dobrym stanie tzn... cylinder z tłokiem 47mm(72cc)
z głowica od 72cc wczesniej chodziła przy 88 i nie było problemów....
wydarłem silnik gaznik został przy ramie i nic nie bylo regulowane....
założyłem nowe pierscienie ustawilem rozrzad na magnecie punkt T a na zebatce przy głowicy punkt jd chce ustawic rowno na 9 czyli do tej kreski wycietej to albo jest punkt nizej a jak o zabek przeloze lancuszek to jest wyzej....
poprostu punkt jd jest albo wyżej albo niżej wycięcia głowicy nie idzie ustawić dokładnie:C
wczoraj ustawiłem poniżej jd i chodził jako tako przyszło do jazdy na zimnym silniku 2biegiem zbiera 3zbiera na początku TROCHĘ:x a 4 az silnik chamowało......
dzisiaj ustawilem zabek wyzej czyli jd teraz jest nad wycięciem i mocy troche przebyło na wyższych obrotach ponieważ 3biegiem zbiera silnik do polowy.
Gdy silnik jest na luzie nie samowicie ładnie wkręca się na max obroty az drży wszystko....
czego to przeczyna,,,,,
sorki ze sie tak rozpisałem ale..... musze go wyleczyć szybko z tego
dodam ze zawory są git ustawione