Witam.Jestem posiadaczem pojazdu Kinroad Sprinter.
Problem mam z silnikiem,bierze stanowczo za dużo oleju,przecieka,karter do wymiany(pęknięte mocowanie na rozrusznik),ciężko ma zapalić na zimnym (brak ssania,zasługa poprzedniego właściciela),wibracje przy wyższych prędkościach są nie do zniesienia.
Podliczając koszty,czas i procent gwarancji na powodzenia odratowania silnika doszłem do wniosku,że taniej i szybciej (a przy okazji skuteczniej) będzie wstawić nowy silnik.
I tu rodzi się moje pytanie do was,pojemność,pionowy czy poziomy?
Wymagania co do nowego silnika?
-Kulura pracy (cichy,i żeby nie telepotał motorem jak aktualny)
-niskie spalanie (tu pochwale swój aktualny,zalałem pod kurek,spalanie wychodzi mi 2,5/3 na 100km
-NAJWAŻNIEJSZE gabatytowo aby wyglądał lub nie odbiegał znacząco wyglądem i gabarytami od klasycznej 50,nie chcem mieć problemów podczas kontroli przez policje
-prędkośc,ale tu raczej przełożenie,motor służy jako pojazd na dojazdy do pracy (12km w jedną stronę)więc fajnie by było przy w miarę nie wysokich obrotach lecieć te 80km/h