• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » czw 19 lut, 2015

Witam.Jestem posiadaczem pojazdu Kinroad Sprinter.
Problem mam z silnikiem,bierze stanowczo za dużo oleju,przecieka,karter do wymiany(pęknięte mocowanie na rozrusznik),ciężko ma zapalić na zimnym (brak ssania,zasługa poprzedniego właściciela),wibracje przy wyższych prędkościach są nie do zniesienia.

Podliczając koszty,czas i procent gwarancji na powodzenia odratowania silnika doszłem do wniosku,że taniej i szybciej (a przy okazji skuteczniej) będzie wstawić nowy silnik.

I tu rodzi się moje pytanie do was,pojemność,pionowy czy poziomy?
Wymagania co do nowego silnika?
-Kulura pracy (cichy,i żeby nie telepotał motorem jak aktualny)
-niskie spalanie (tu pochwale swój aktualny,zalałem pod kurek,spalanie wychodzi mi 2,5/3 na 100km
-NAJWAŻNIEJSZE gabatytowo aby wyglądał lub nie odbiegał znacząco wyglądem i gabarytami od klasycznej 50,nie chcem mieć problemów podczas kontroli przez policje
-prędkośc,ale tu raczej przełożenie,motor służy jako pojazd na dojazdy do pracy (12km w jedną stronę)więc fajnie by było przy w miarę nie wysokich obrotach lecieć te 80km/h


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: ReallY » czw 19 lut, 2015

Zważywszy na twoje wymagania oraz na to jaki masz pojazd stanowczo pionowy silnik ;) Z tym że będzie nieco do roboty ponieważ trzeba zrobić mocowania i minimalnie elektrykę. Jeśli chodzi o gabaryty to naprawdę kontrolami policyjnymi raczej nie musisz się przejmować o ile nie przekroczysz prędkości to moży być coś w stylu że jest duży silnik ale to nic nie znaczy ;)
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » pt 20 lut, 2015

Możesz bardziej się określić?jak model silnika,jaka pojemnosć?
Szukałem we własnym zakresie loncina 125,ale nie jestem pewny co do swojego wyboru,bo może znajdę coś taniej,może w tej cenie znajdę coś lepszego.
No i mocowania ma praktycznie bardzo podobne,nie wiem czy czasem nie w tym samym miejscu.No i to poziomy tłok,więc to także rodzi pytania czy dobrze robię

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: ReallY » pt 20 lut, 2015

Poziome silniki mocowania mają wszystkie takie same ;) napiszę ci takie ważenie obu silników.


Pionowy silnik to mega dobry wybór ma bardzo dużą żywotność dobre chłodzenie a PRZEDE WSZYSTKIM 5 biegów w przeciwieństwie do 110/125. 110 jest bardzo awaryjne ma 4 biegi i ogólnie nie sprawuje się za dobrze więc pewnie chciałbyś 125 ale tam znowu jest słabe ładowanie i brak rozrusznika przeciwnie do pionowego silnika. Teraz pytanie czy jak 125 to nowy kupujesz? Bo jeśli tak to jest to kolejny plus ponieważ masz pewny silnik. Z drugiej strony biorą pionowy silnik to z tego co widzę tobie wystarczyłby 150 to możesz kupić 125 pionowe np. zatarte czy też bez góry silnika i założyć sobie zestaw 150 ;) Jeśli chodzi o pionowe silniki to raczej nie bój się że rozerwie ci ramę tam jest max 18km i to w 250 ale tobie aż tyle mocy nie jest potrzebne do tego silniki 250 ale prawdziwe są rzadko spotykane więc max na twoim miejscu to 200. Z tym że strasznie dorwać coś konkretnego ponieważ musisz mieć silnik z crosa z 5 biegami do przodu.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » pt 20 lut, 2015

mam okazję kupić niedaleko miejsca mojego zamieszkania kupić kinroada sprintera z ubezpieczeniem z silnikiem od yamahy 250 chłodzone cieczą,to jest 2sów więc boję się spalania,wszystko ładnie schowane w plastikach,to jest pionowy silnik,z tego co zrozumiałem ten silnik ma 2 tłoki (!?)gościu poginał nim 170km,rama zespawana,usztywniona.głównie chcem kupić te moto jako dawca części dla mojego kinroada,bo za całe sprawne moto (brak łańcucha) chce 800zł.
Podeślę foto do wtorku,a jak narazie może polinkujemy
To co znalazłem na olx,nie wiem czy między jednym a drugim jest jakaś różnica
http://olx.pl/oferta/nowy-silnik-cross- ... acdeab5545

http://olx.pl/oferta/nowy-silnik-125-ki ... 4770b4d492

Cena mnie przeraża...

Co do twojej odpowiedzi to powiem tak;
Rozrusznik mi jest zbędny,jak dla mnie to kolejna rzecz która może się popsuć,zresztą posiadając poprzednie moto odpalałem tylko z kopki tak długo,że praktycznie zapomniałem o rozruszniku.
Ładowanie?jak wyżej,rozrusznik jest zbędny,byle na światła do jazdy nocą starczyło przy niższych obrotach.
Czy kupię nowy?to zależy od stanu finansowego po wypłacie,i do kiedy wytrzyma mi mój aktualny silnik,jeśli dojade nim do początku kwietnia,kupuję nowego by mieć pewność,by go samemu dotrzeć.
O rozerwanie ramy się nie boję,uwierz mi na słowo-jeśli wytrzymała wibracje które tworzył mój aktualny silnik,to nic jej już nie ruszy.Boję się przepalenia ramy podczas spawania nowych mocowań pod nowy silnik.

Widzałem na własne oczy jak to się kończy,nie ciekawy widok.


sasek94
Weteran
Weteran
Posty: 483
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Brunary:d maÂłopolska

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: sasek94 » pt 20 lut, 2015

Szukaj silnika z kymco , chyba że masz kase włóż z Cbf125.
Ten z Cbf jest wielkości 50cc w zk50

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: kaccerski » pt 20 lut, 2015

miedzy jednym a drugim nie ma żadnej róznicy :) , tak od siebie to mówię ci nie bierz żadnego z tych za ta cenę , za mniej kupisz lifana 120
http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-s ... 20ccm.html

jestr on tańszy, wytrzymalszy i mocniejszy, kup a nie pożałujesz :)
"Prowizorka Trzyma Lata ! "
"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "
JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)

http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069

router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D

Pozdrawiam :)

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » pt 20 lut, 2015

sasek94 pisze:Szukaj silnika z kymco , chyba że masz kase włóż z Cbf125.
Ten z Cbf jest wielkości 50cc w zk50

Kolego proszę,zresztą tak jak reszta w tym temacie,linkujemy!
Nie łapię się za dobrze w tym co piszecie,te nazwy,skróty,są narazie mi obce,chodź obiecuję że to nadrobię.

Głupio by było kupić przez omyłkę nie to,co wcześniej mi było podpowiedziane w temacie.

@kaccerski

O to już coś podemnie.
V max?
spalanie?
Jak z miejscami mocowania?bo mi się widzi stary wykręcić,wyciągnąć,nowy wsadzić,dokręcić,odpalić,jechać dalej.

Czy ten silnik już z osprzętem jest?bo z mojego starego to chyba tylko stożek jest do odratowania,gaźnik nawet ssania niema,co jest zasługą poprzedniego właściciela.
Jakaś gwarancja na ten silnik?
I co to znaczy "silnik ma dwie cewki - generuje trochę prądu ale nie za dużo"
Wystaczy żeby obsłużył światła do jazdy nocą?

sasek94
Weteran
Weteran
Posty: 483
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Brunary:d maÂłopolska

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: sasek94 » pt 20 lut, 2015

http://olx.pl/oferta/kymco-quannon-hond ... 2d8c0c1c51
Np komplet na konkretnego swapa.
Przekładasz co potrzeba, z reszty jeszcze troche gotówki wyciągniesz.
Bedzie to latało na 100% lepiej niż każdy chinol, dłużej także.
Rzeźba z mocowaniami, jak w przypadku OHV , bo tylne są identyczne.
Zmienić tylko gaźnik, bo tam pewnie Keihin CVK siedzi.

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: ReallY » sob 21 lut, 2015

Norek10, Jeśli chodzi o silniki od sklepu MRF to one pasują na 100% poratuję się linkiem co tam wypadało by zrobić.

http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=10533

Jak coś nie będziesz wiedział pisz tutaj :D Kto pyta nie błądzi ;)
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » sob 21 lut, 2015

Dzięki wielkie chłopaki,zaraz porobie foty mojego moto,wrzucę do tego tematu,jak to zobaczycie to złapiecie się za głowy :D

Dziś po powrocie z pracy urwał mi się rozrusznik,nie wiem czym to zatkać,spowrotem go nie przykręcę bo urwane są miejsca mocowania..
Odziwo silnik działa dalej,dojechałem nim 9km do domu,tylko po urwaniu rozrusznika w silniku coś zazgrzytało,jakby coś przemielił,na chwilę spadł z obrotów po czym zaczął znowu działać.

Z tego co wnioskuję przeszczep będzie już na tą wypłatę,bo do kwietnia nie dojadę.


@sasek94
Dzwoniłem do typa,za daleko na wysyłkę,moto swoje waży,silnik nie odpala.

@ReallY
Zaciekawiłeś mnie tym silnikiem,powiedz mi,ile ten silnik bez piłowania potrafi rozpędzić motocykl?
Jak spalanie,wibracje,koszty gaźnika i reszty osprzętu?Traktujmy mój problem w ten sposób,jakbym miał gołą ramę bez silnika,z elektryką od pozostałego.
Cewkę od mojej 110 mogę przełożyć w razie zbyt małej ilości prądu?
Regulator napięcia,jaki i za ile?

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: ReallY » sob 21 lut, 2015

Norek10, Klikaj na nick użytkownika którego chcesz aby znalazł się w poście nie musisz pisać ;)

Osobiście mam ten silnik i sobie chwalę ale odpowiem na twoje pytania.

Max jaki udało mi się osiągnąć to 95 jednak całkiem na luzie jechałem sobie kiedyś na zlot ok 100km w jedną i bez zatrzymywania się leciałem to licznikowo 80 nie schodziło ;) myślę że to było jakieś realne 70-75

Spalanie to od stylu jazdy gdy byłem na tym zlocie zrobiłem ponad 300km spalił na to wszystko 7 litrów więc trasa i delikatna jazda ok 2.3 max jaki mi wziął to 3.3 bodajże jadnak przy mojej jeździe to tak 2.7-3.0 litra :D Ale tu podstawą jest gaźnik.

Wibracji praktycznie nie ma przy zbyt wysokim biegu nieco powibruje jednak w porównaniu do 50/110 to niebo i ziemia.

Ale teraz koszty

Silnik 770
Olej 30
Gaźnik ponad 100 jednak ja polecam zgłosić się do saska
Napęd ponad 100
Regulator to o ile masz sklep u siebie 20-30zł no i zależy też ile masz cewek u siebie?
Na upartego możesz przełożyć magneto i pokrywę od siebie same sewki nie podejdą bo tam jest magneto jakby odwrotnie niż w zwykłych. Taki regulator o ile trzeba należy założyć.

http://allegro.pl/regulator-napiecia-do ... 55849.html

Trzeba liczyć ok 1100 na gotowca osobiście wolałbym kupić to kymco pomęczyć się trochę z mocowaniami i mieć 5 bieg.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » sob 21 lut, 2015

to cena za ile kupiłem swoje moto :)
Kymco?to o czym pisał sasek94, ?
możecie dokładniej napisać o jaki silnik chodzi,jutro bym poszukał na allegro czy olx,może coś w okolicy jest,podzwonie,zbadam jak z ceną.
Kymco to chyba model tego motoru tak?bo olx pokazuje tylko jeden wynik wyszukiwania,właśnie to moto co sasek znalazł.

Jest jakaś róźnica między lifanem 125 a 120?

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: ReallY » ndz 22 lut, 2015

Norek10 pisze:Jest jakaś róźnica między lifanem 125 a 120?


Nie

Wpisz ,,silnik 250" lub inną pojemność 125 150 200 i szukaj głównie od chinoli czyli krosów.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Norek10
Uczeń
Uczeń
Posty: 16
Rejestracja: śr 18 lut, 2015
Lokalizacja: Nowogard

Re: Kinroad Sprinter-wymiana silnika (110/125 lub coś większego)

Postautor: Norek10 » ndz 22 lut, 2015

czyli tak jak pisał sasek94, taniej i szybciej będzie całe rozbite moto,i przekładać.
1100 to jednak trochu jest



Wróć do „Pomoc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron