Postautor: n0r3k » wt 01 kwie, 2014
klemens244, co ma na calu ten temat? po co pytasz, skoro niby sam wiesz jak to jest?
i jak chcesz przestawiając zębatke rozrządu zmienić moment zapłonu? o.O
co daje ten modulik? teoretycznie regulujesz nim kąt wyprzedzenia zapłonu, a czy to działa w praktyce to niewiem, nie miałem do czynienia.
jeśli chciałbyś zmienić moment podania iskry musiałbyś np. przekręcić isrkownik z impulsatorem względem magneta (podobnie jak w Outer rotor kit, gdzie mamy możliwość regulacji)
co do wypowiedzi wajsa, nie zgadzam się tylko z jednym. iskra nie następuje gdy tłok znajduje się w GMP, tylko odpowiednio wczesniej, i to właśnie nazywa się kątem wyprzedzenia zapłonu. w przypadku 139fmb T na magnetcie oznacza GMP a F moment podania iskry.
OGAR 900 R > NSR 125 > CBR 600 F3