• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

ROUTER A 500 by ReallY

Zaprezentuj swoją maszynę
Awatar użytkownika
pietruszka00011
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 249
Rejestracja: sob 14 cze, 2014
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: pietruszka00011 » czw 02 kwie, 2015

Weź dotrzyj te zawory i gniazda to się powinno świecić ;D I wtedy zobacz kompresje. A z braniem oleju to wymień uszczelniacze zaworów albo pierścienie ;d


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: ReallY » czw 02 kwie, 2015

Zawory oba chyba będę docierał ale wydechowy to makabra nie widać tego ale są na nim takie nierównomierne naloty twarde coś tak ta skorupa na ssącym. Co do brania oleju tak jak powiedział wymienię tylko uszczelniacze bo moim zdaniem wymiana pierścieni pogorszy tylko sprawę.
Specjalizacja:
RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
5Zigen
Weteran
Weteran
Posty: 313
Rejestracja: wt 11 cze, 2013
Lokalizacja: Jaworzno

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: 5Zigen » czw 02 kwie, 2015

uszczelniacze obowiązkowo, napewno nie zaszkodzi ci wymienic pierscieni skoro gładź cylka jest okej, pamiętaj ze to zawsze one są bardziej zużyte i cylek moze być okej a pierscionki juz nie ;), zawory drogie są ?, nie lepiej kupic nowe wraz z uszczelniaczami i miec spokój :D ?

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: ReallY » czw 02 kwie, 2015

5Zigen, No właśnie koszta są spore jak na chinę ;p

Osobiście mam teorię że pierścienie dotarły się do rysek w cylindrze i trzymają swoją szczelność a danie nowych idealnych tylko pogorszy sprawę możecie się śmiać ale tak tylko na chłopski rozum myślę.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: kaccerski » czw 02 kwie, 2015

zawory to nie droga sprawa , 70 złoty + do tego uszczelki, uszcelniacze masz z zaworami.
Wolałbym zainwestować w nowe zawory gdyż na tym moga być mikropęknięcia i po kilkuset kilometrach może się stać to samo :)

a jaką śrdnice ma twoj zwor wydechowy ? , może spasiłby ssący od 110 ?
Ostatnio zmieniony czw 02 kwie, 2015 przez kaccerski, łącznie zmieniany 1 raz.
"Prowizorka Trzyma Lata ! "
"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "
JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)

http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069

router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D

Pozdrawiam :)


Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: ReallY » czw 02 kwie, 2015

kaccerski pisze:a jaką śrdnice ma twoj zwor wydechowy ? , może spasiłby ssący od 110



Tak kombinować to nie będę ;p Szczerze mówiąc nie myślałem o tych mikro pęknięciach.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
kaccerski
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 1528
Rejestracja: pt 29 mar, 2013
Lokalizacja: Âżywiec

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: kaccerski » czw 02 kwie, 2015

no jak się wypalił , to zapewne został uszkodzowny cały materiał a nie tylko z zewnatrz , lepiej kupic te zaworki teraz niż miałoby go potem np urwać ...

Takie prznajmniej moje zdanie :P
"Prowizorka Trzyma Lata ! "

"nie sztuka jest kupiĂŚ i jeÂździĂŚ "

JeÂśli pomogÂłem, Postaw piwo ! :)



http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9069



router A500 140 ccm By Kaccerski, zapraszam :D



Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: ReallY » czw 02 kwie, 2015

Ja to nawet nie wiem czy on jest wypalony czy nie?
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: to&owo » czw 02 kwie, 2015

ja bym stare obejrzał, wyczyścil na full i ewentualnie montował. są z naprawdę dobrego materiału. ja miałem really to samo co ty, po 6000km w 50ccm, zawór wydechowy był taki jak piszesz, dotarłem stare zawory, założyłem nową upg bo miałem (zresztą stara i tak rozjebłaa się od strony kanału olejowego, tego dolnego) i silnik chodzi odpukac jak rakieta. a jak nie, to kup nowe zaworki, bo widać, że silnik zdrowiuśki. ja nie uznaje wymiany samych pierścieni. tylko komplet, tłok, cyle, pierścienie. nowe pierścienie w moment wykończą stary cylek :)

lukaszw103
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 937
Rejestracja: sob 16 cze, 2012
Lokalizacja: Boksyce

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: lukaszw103 » czw 02 kwie, 2015

Nieciekawie :/ . Najlepiej było by zrobić porządnie, niestety nie tanio
Cylek do honowania, nowe pierscienie, głowica do liźniecia zeby wyrównać. Zawory najpierw dobrze wyczyśc i bedziesz wiedział czy trzeba wymieniać, oczywiscie najlepiej było by dac nowy. Uszczelniacze koniecznie nowe, generalnie najlpiej zebyś po znajomosci załatwił sprawy z planowaniem oczywiscie jesli masz takie znajomości :) życze powodzenia.

sasek94
Weteran
Weteran
Posty: 483
Rejestracja: ndz 18 wrz, 2011
Lokalizacja: Brunary:d maÂłopolska

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: sasek94 » czw 02 kwie, 2015

Nie załamuj się :)
Wszystko wygląda ok.
1) Dotrzyj zawory( kup paste do tego) , jeden obrót w lewo, jeden w prawo.
Zawory zostaw stare, dobry materiał, a kupisz na allegro zrobione z poliklocanugównolitu.
2)Nowa uszczela pod cyl i nowa pod głowice
3) Nowe uszczelniacze.
4) Cyl do zdjęcia, zmierz przerwy na pierścieniach, stan tłoka.
5) Sprawdź jak wyglądają dźwigienki i wałek.

Całość zamkniesz w + - 4-5h roboty.
Nie słuchaj bajek o planowaniu głowicy. Głowica jest niewielka, więc ciężko żeby była krzywa.
Po za tym, nie było przedmuchów.

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: ReallY » czw 02 kwie, 2015

No widzę że jedni tak drudzy tak :) Głowicę chcę splanować żeby nieco kopa zwiększyć mam warsztat w okolicy i za jakieś 30-40zł to zrobią bo od samochodu biorą 70zł

Osobiście nie chcę tylko pogorszyć sprawy, bo i tak do czerwca ma pośmigać, grubszego remontu nie chcę robić bo mi się nie opłaca no bez przesady że o niewielką ilość oleju wydam w uj kasy na części. To już wolę sprzedać ten silnik i wsadzić taki jak ze zdjęć na poprzedniej stronie tematu :P

Tłok i cylinder raczej zostawię w spokoju, teraz jedyne co mi powiedzcie czy wymieniać te zawory czy nie po kilku seriach z pastą nabierają połysku ale trzeba nad nim jeszcze pracować, to jak wymienić je czy nie?
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
5Zigen
Weteran
Weteran
Posty: 313
Rejestracja: wt 11 cze, 2013
Lokalizacja: Jaworzno

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: 5Zigen » czw 02 kwie, 2015

Jak dla mnie, jak są w pozycji zamkniętej nalejesz benzyny czy ropy do kanału i w ciągu godziny jak nie bedzie wycieku to znaczy ze zawór jest okej, wystarczy wyczyścić i ogień na tłok, ale jak ci paliło olej to żeby mieć 100% pewności wymieniłbym te pierscienie jak już to rozebraleś i dałeś nowe uszczelki, bo potem złożysz na nowych uszczelkach i uszczelniaczach i okaże się że dalej wpierdala, byleby też nie kupić pierscionków za 10zł z gównolitu :)
Ostatnio zmieniony czw 02 kwie, 2015 przez 5Zigen, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ReallY
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 3001
Rejestracja: wt 14 maja, 2013
Lokalizacja: Imielnica, Jędrzejów, Kielce
Pojazd: Hyosung GT 650r

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: ReallY » czw 02 kwie, 2015

Wlałem benzyny to powoli pojawiała się w kanale wylotowym, chyba zostanę przy tych przynajmniej na razie, co do części to oczywiście wszystko zamawiam u mrf.
Specjalizacja:

RzeÂźbienie w metalu

Awatar użytkownika
5Zigen
Weteran
Weteran
Posty: 313
Rejestracja: wt 11 cze, 2013
Lokalizacja: Jaworzno

Re: ROUTER A 500 by ReallY

Postautor: 5Zigen » czw 02 kwie, 2015

benzyna ma mniejsza gęstość niż ropa, pasta do zaworków i powinno śmigać, no chyba że od razu benzyna sie przelała.



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl