speeder, Docieranie pff... Silnik od początku pali olej i nie wiem dlaczego. Wszystko co możliwe wymieniłem poza tłokiem i dalej du** zbita. Nawet moto doktor wylądował w silniku i dalej kupa.
Wszyscy majÂą prawo do szczĂŞÂścia ale nie wszyscy majÂą szczĂŞÂście do prawa
To może wymień ten tłok? Skoro wymieniłeś wszystko poza tłokiem (cylem i głowicą chyba też ), to niemożliwe, żeby to były inne rzeczy, spróbuj go wymienić. Kilkanaście złotych nie majątek, a może pozbędziesz się problemu.
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."
Na wypukłym jest większa kompresja, bo komora spalania się zmniejsza. To tak jakbyś do wklęsłego tłoka założył MLS
Nie wiem czy brać, najlepiej rozbierz i się upewnij, bo zamówisz za duży i du** blada
"Błyskawica zaklęta w magicznym kręgu powoduje, że nie odczuwam w sobie lęku..."
Nie ma na to reguły.
Ja miałem kilka 110tek na stole i zawsze był tłok 52,4mm, ale słyszałem kiedyś, że ktoś kupił taki tłok i du**. Nie wszedł do cylindra, bo cylinder miał 52mm.
Ogólnie niedawno rozbierałem taki silnik jak ty masz i tam był 52,4mm. Zmierz może jednak lepiej najpierw, bo i tak przecież będzie rozbierał silnik to wymiany tłoka
GuoWe'i 125 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400
Mam tłok pod 88ccm - 52mm i jest za mały więc raczej będzie to 52,4mm Dzisiaj się za to nie zabiorę bo jadę prawko odebrać ale z pt/sobotę może się uda
A aa zapomniałbym. Na tłoku między pierścieniami widać żółte przebarwienia od oleju prawdopodobnie, przechodzą one ku górze więc chyba to tłok jest sprawcą tego Cy l w stanie idealnym.
Ostatnio zmieniony śr 28 sie, 2013 przez Kebab_Karim, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszyscy majÂą prawo do szczĂŞÂścia ale nie wszyscy majÂą szczĂŞÂście do prawa
szymo_97, Tłok już zamówiony ten wypukły. Dojdzie pewnie w poniedziałek znając życie. Za to więcej czasu będę miał żeby sobie autkiem pojeździć xD
A co do przełożeń - aktualnie mam 14/50 na 18 kołach. Myślałem o 15/38 albo 14/38 Zda to egzamin ? Od razu mówię, że jazda powyżej 8k nie ma sensu ponieważ wyżej już tylko wyje a nie jedzie
Ostatnio zmieniony śr 28 sie, 2013 przez Kebab_Karim, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszyscy majÂą prawo do szczĂŞÂścia ale nie wszyscy majÂą szczĂŞÂście do prawa
Kebab_Karim, u mnie dzisiaj wymieniłem cylinder, i chodzi lepiej niż nowy na frist runie ja mam 16/38 obecnie przełożenia, ale również miałem 14/38 i zdają egzamin bo po prostej wkręci się na te 7 - 7,5k obr i ma ponad 80
thobi317, Nie żre oleju na tym cylku ? ja założę tłok i zobaczę jak to będzie Nie znasz może tego Hyosunga którego wyżej wstawiłem ? Kupiony w Twoim mieście
Ostatnio zmieniony czw 29 sie, 2013 przez Kebab_Karim, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszyscy majÂą prawo do szczĂŞÂścia ale nie wszyscy majÂą szczĂŞÂście do prawa