FoFaK pisze:Coś nie chce mi się wierzyć, że Salmo tyle pali
ehh, zawsze się taki znajdzie, wlej sobie do baku 100 ml paliwa i jezdzij jak najoszczędniej sięda, później oblicz spalanie na 100 km, zobaczysz - te silniki potrafią jeździć niesamowicie oszczędnie
Skoro po 202km dolewam do baku zaledwie 2,21 litra bo więcej się nie da to ile wychodzi?
Dodatkową pomocą jest Militec w silniku, i brak jakichkolwiek zbędnych oporów toczenia.
Ostatnio zmieniony ndz 12 sie, 2012 przez Michalk001, łącznie zmieniany 1 raz.
Mała zmiana w Salmo :-D - wnerwiały mnie oryginalne lusterka gdyż były ciężkie i na dziurach wytrzymywały około roku. Dodatkowym problemem był fakt że po urwaniu się mocowania całe lusterko jest do wymiany (koszt 50zł). Za tą samą cenę kupiłem inne (50x2) bo komplet. Tutaj mocowaniem jest wymienna śruba imbusowa którą można bez problemu wymienić za kilka groszy - co ciekawe może być 8 jak i 10mm. Lewe lusterko będzie jeszcze poprawione na wzór prawego. Lusterka są super - lekkie i pomimo że lekko się je ustawia to się nie przestawiają - jest to zasługą lekkiej plastikowej obudowy. I co najważniejsze bardzo dużo w nich widać - no i ten powalający kształt. :-D
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc6 ... 79099.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9e7 ... 9aedf.html
http://allegro.pl/lusterka-motocyklowe- ... 37009.html Łap - pisze że na gwint M10 lecz na M8 też się trzyma, wystarczy zmienić śrubę. Moje lewe na razie jest na M8 gdyż nie mam drugiej redukcji na M10. Czekam aż przyjdą i wtedy też dam M10.
Ostatnio zmieniony śr 22 sie, 2012 przez Michalk001, łącznie zmieniany 1 raz.