Z racji że dawno mnie nie było na forum (glownie z powodu pracy) to zrobię dla was mały up
Ogólnie jak wiadomo Naked złożony w 100%
Kilka filmików:
https://www.youtube.com/watch?v=F9sBF48YPO8
https://www.youtube.com/watch?v=BVjAzOITahA
Oczywiście jak się przypatrzycie to silnik KOPCI a raczej
kopcil
głowica tłok cylek do wyrzutu wpadł nowy zestaw ponownie ten sam problem bylem wkurzony na maxa co okazało się obie NOWE głowice miały zepsute uszczelniacze zaworów przez co olej wlewał się do cylindra hektolitrami na szczęście jakoś udało mi się to ogarnąć.
Również bardzo pomógł mi sam Rodzyn który wykonał przeróbkę mocowania centralki gdyż moje zdolności spawalnicze są na tyle zaawansowane ze po 1 mocnym treningu amorek wbił mi się w du**
Plany:
-zmiana wydechu na mini (już zamówione)
-zrobienie Hb (brakuje pompki, oraz mocowania zacisku)
-owiewka Polisport (czekam na paczkę)
-Muszę znaleźć błotnik od NSR JC 20 a musi być konkretnie taki z dokręcaniem od góry jeśli ktoś posiada to pisać
-Oczywiście stelaż i klata ale bez szaleństw,skromnie
-chłodnica oleju (zamówiona)
No i muszę przede wszystkim zmienić uszczelniacze w lagach z przodu bo cieknął jakby miały okres
lecz nie mogę nigdzie dorwać wymiarów a nie chce aby moto stało po wybraniu ich z lag na necie piszą różne szmery bajery o tych uszczelniaczach i rozmiarach, jakby ktoś coś wiedział niech się wypowie
Co do możliwych planów to nie wiem co można by w nim więcej zmienić
pojemności 110cc nie ruszam bo części do tego są tanie i łatwo dostępne