• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Zaprezentuj swoją maszynę
Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 733
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: JOSEMORALES » śr 13 gru, 2017

zacisk z gixa urwie głowę ramie ogara


grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » śr 13 gru, 2017

Nie mojej glowka ramy jest opasana i polaczona z wzminieniem gornym ramy :-D
Po za tym sily dzialajace na rame w momencie zablokowania kola sa takie same czy to chiński zacisk czy 6tlok z gixxa zmieni sie co najwyżej latwosc dokonania tego i lekkosc na dźwigni

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 733
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: JOSEMORALES » śr 13 gru, 2017

No sztycy z widelca nie wzmocnisz i wcale siły nie są takie same , bo chiński zacisk nie ma takiej siły, a po kolejne chiński zacisk jest do hamowania z 50-60km/h. A teraz ogar waży lekko z 15kg więcej i lata ponad 100km/h, więc większa waga+większa moc+krótsza droga hamowania i siły działające na wideł i ramę są nie porównywalnie większe.
ps. z tym blokowaniem koła na chińskim zacisku przy cięższym i szerszym kole bym się tak nie upierał, chyba że na piachu.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » śr 13 gru, 2017

Wiadomo masa wzrosla predkosci
Moja wypowiedz byla teoretyczna chiński zacisk waga ta sama predkosc 50
Zacisk z gsxr ta sama.waga ta sama predkosc obciazenie na ramie to samo
Tylko mniej sily na klamce

A to ze teraz beda wieksze siły biora sie z zwrostu masy i prędkości a nie ze skuteczności hamowania
Bo zeby osiagnac ta sama skutecZność naciskal bym mocniej na klamke

Chinski zacisk dziala ztaka sila jaka na niego zadziala dzwignia po prosty wiecej sily trzeba w to włożyć
Po za tym zablokować kolo nawet na chińskim zacisku to zaden problem
Przynajmniej u mnie nawet na starej tarczy fabrycznej

Podsumowując markowy zacisk lepsza sprawnosc wieksza powierzchnie tarcia przez to lepsza skutecznosc przy tej samej sile przełożone j do klamki

Lagi i polka nie jest z ogara bo jak zauważyłeś tego nie da sie wzmocnic

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5244
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: speeder » śr 13 gru, 2017

Jose ma rację.


Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 733
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: JOSEMORALES » śr 13 gru, 2017

Wiem że lagi i półka nie jest z ogara, ale nie jest także z cebuli z której masz koła. Jeśli dobrze pamiętam są z apki 125. Ogólnie z jedno-półkowcem nie szalałbym ze wzmacnianiem hebla na przodzie, a raczej na tyle i o to mi chodziło. Robisz piękny projekt ale ma on niestety swoje ograniczenia w odróżnieniu do twoich chęci i umiejętności.
Ooo a może by tak do sztycy widelca wspawać drugą rurę i w ten sposób ją pogrubić? Ale znowu pytanie czy korona wytrzyma te obciążenia i sam się zapętlam.
A tak poza tematem, czy wykonałbyś adapter stalowy do zacisku jeżeli miałbyś wzór nap. z kartonu lub plexi?

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » śr 13 gru, 2017

Wiadomo ze nie jesy z cebuli ale masa i predkosci ogara zblizone do apki
Przyczepnosc opony latwiej zerwac niz polamac lagi


Tylny hamulec to kosa jak hu* wystarczy lekko musnac pedal hamulca i.juz

Efekt daje dluzsza dzwignia a zalozenie odpowiednio mocnej sprezynu powrotnej daje mega dobre dozowanie
Ju dawno bym zalozyl tego 6tloka ale tu mam wszystko dograne adapter itp a tam trzeba by tworzyc
Na aukcji byl zacisk za 50 wysylka z 15 klocki nie wiem ile .... z 80 to sie robi blisko 2 stowki
Ale moze kiedys

Cos mozna pomyslec ale zalezy jak to.ma wyglądać
NaraZie musze speeder`owi cos skitrac

Awatar użytkownika
dzikilopez
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 1624
Rejestracja: pn 02 sty, 2012
Lokalizacja: Łodygowice

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: dzikilopez » śr 13 gru, 2017

Grzejnik daj jakie foto jak Ogarek wygląda bo zaraz mnie poskręca z ciekawości jak to twoje moto wygląda w całości.
A klucze zostały mi na chacie pomimo że mam na sobie robocze gacie ... i sie nie poodkręcam
Ostatnio zmieniony śr 13 gru, 2017 przez dzikilopez, łącznie zmieniany 1 raz.
Benzer YANKEE + LIFAN 120ccm + PZ22
35 tys km i dalej się kręci
Łośka miałem ale sprzedałem.

Ich brauche Geld für Gasolin
Explosiv wie Kerosin
Mit viel Oktan und frei von Blei
Einen Kraftstoff wie

Benzin!
Gib mir Benzin!
R+

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 733
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: JOSEMORALES » śr 13 gru, 2017

Oki to jak będę w temacie roboty lepszego hebla do tyłu to się odezwę.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » czw 14 gru, 2017

Stan na dzien dzisiejszyniej wiecej tak
Jutro moze zapodam przewody hamulcowe w oplocie

Z aktualnych prac musze wyciagnac silnik prysnac na czarno i kilka nowych elementów ramy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 733
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: JOSEMORALES » czw 14 gru, 2017

takiej pajęczyny nie powstydziłby się człowiek pająk

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5244
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: speeder » czw 14 gru, 2017

dużo zmodyfikowane, aż człowiek się cieszy, że tyle zmienione. ja unikałem za wszelką cenę takiej plątaniny, odchudzałem na maksa elektrykę, przenosiłem cewki, moduły. cieszy konsekwencja z jaką podążasz w określonym kierunku modyfikacji.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » czw 14 gru, 2017

Wszystkie przewody itp sa na sztuke narazie bo i tak silnik wyciagany bedzie jeszcze
Tak to ogarne wszystko jak trzeba
Dziękuję za pochwaly

Pomału wchodzi etap chlodnicy oleju
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 434
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » sob 16 gru, 2017

Każdy keden.element trzeba dopasowac indywidualnie ale cos z tego bedzie

przewody w oplocie juz na pokladzie
Na gwiazdke przyjdzie do mnie zacisk i jakas pompa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

speeder
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5244
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: speeder » sob 16 gru, 2017

na tym felunku, z dluzszych wahaczem itd. Ogar wygląda masywniej, mniej rowerowato. Duży plus za to, dla ciebie.



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2018 Moto-4t.pl