• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Zaprezentuj swoją maszynę
grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

ogar 900 swap 190cc by grzejnik777

Postautor: grzejnik777 » pt 02 cze, 2017

Witam mam kilka pytan odnosnie silnika 170cc pacjent to ogar 900
W trakcie przebudowy wahacz tyl kolo hamulec tarczowy pompka zacisk amortyzatory z cb 500 przedni widelec z aprili leonardo kolo przod hamulec z cb 500 rama wzmocniona w kazdym punkcie
Taak ze komentarze typu ze rama hamulce nie wytrzymaja prosze darowac

Czy do silnika 170cc wejdzie walek z40
Co zrobic zeby miec pelne ladowanie czy magneto podejdzie ze 110cc?
Jak z podlaczeniem tego pod seryjna instalacje co z modułem
W 110 pospinalem kable przy silniku i chodzilo a tu?


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: to&owo » pt 02 cze, 2017

z40 nie podejdzie. Elektryka też nie.
Tą ramę powinno wzmocnić się tylko w jednym punkcie. Inne wzmocnienia osłabiają ją. Zwłaszcza smarkanie płaskowników wszędzie gdzie się da. :P
Poka tą bazę pod silnik, z ciekawości bym zerknął.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » pt 02 cze, 2017

Silnik 170cc poziomy ma już sportowy wałek z tego co się orientuję, z40 nie będzie pasował. Są do nich dostępne zestawy ork więc o ładowanie nie trzeba się martwić. A swoją drogą nieźle zwiększasz masę pojazdu flakami z cb500 i zastanawiam się nad sensem, bo mając lekkiego ogara i wsadzając do niego 170cc uzyskujemy prawdziwego brutala torpedę, a podowaleniu go szerokimi ciężkimi kołami wzmocnieniami itp. Otrzymujem gratisowe spore opory toczenia i równie dobrze uzyskałbyś ten sam efekt przy fabryce z silnikiem 140 lub 120cc. Aczkolwiek ciekawi mnie bardzo wygląd takiego frankensztajna i zawsze to powiew nowych pomysłów na forum. Tak więc wbrew logice gorąco Ci kibicuję. Pozdrawiam Arek

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » pt 02 cze, 2017

Baza w trakcie bedzie gotowa beda fotki lola od cb500 az takie ciezkie nie sa a z kołami jak od komarka smiesznie wyglada


Nikt tu nie mowi o smarkaniu plaskownikow ale sporo trzeba porzezbic wiec troszke spawania jest
Po za tym odpowiednio polozony spaw nie oslabia materialu chyba ze jest to smark z nadpalona dziura na wylot


Czyli zeby miec ladowanie musze zapodac ork dedykowane pod ten silnik

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » śr 14 cze, 2017

Prace ida do przodu ogarniety adapter zaciski
I przerobiona sztyca zeby osiagnac odsadzenie kola takie jakie bylo
Wspawane w polke gora dol spaw obtoczony pod bieżnie łożyska


grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » śr 14 cze, 2017

Mam jakis problem z zalaczniki nie dodaje mi ich z telefonu

Awatar użytkownika
Prelude
Administator
Administator
Posty: 748
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: ZGL
Pojazd: Corsa C FL
Podziękował : razy
Kontaktowanie:

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: Prelude » śr 14 cze, 2017

Nie wiem czemu, nigdy nie dodawałem tego mobilnie. Zwiększyłem przestrzeń na załączniki, spróbuj jeszcze raz, albo wrzuć to na jakiś hosting :)

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » pt 16 cze, 2017

Udalo sie dodac zdj
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » pt 16 cze, 2017

Widzę że praca wre, oby tak dalej i czekam na dalsze postępy.

ps. daj jakieś fotki całości na kołach, a adapter zacisku pełna profeska.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » ndz 18 cze, 2017

Beda fotki calosci beda
Narazie ogarniam obrotomierz i wskaznik temp oleju ale zeby bylo profi to czujnik bedzie na wyjsciu oleju w strone chlodnicy

Do obrotka zostalo dorobic biala tarcze żeby bardziej czytelny byl

Lagi zregenerowalem nie mialem pojecia ze tyle syfu moglo byc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » czw 22 cze, 2017

Zabierak honda zebatka ogar 900 Trzeba bylo zaspawac te duze otwory zabielic wytoczyc wiekszy otwor i naniesc nowe otwory pod sruby
Podtoczyc lekko zabierak zeby łańcuch szedl równo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » czw 22 cze, 2017

Kawał dobrego rzemiosła.

grzejnik777
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 535
Rejestracja: pt 02 cze, 2017
Pojazd: ogar
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: grzejnik777 » pt 23 cze, 2017

Poszukuje tarczy licznika wyskalowanej wiecej niz 80

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: to&owo » pt 23 cze, 2017

Jest od tego specjaly temat na forum i kilka wzorów do wyboru.

Awatar użytkownika
JOSEMORALES
Moderator
Moderator
Posty: 1123
Rejestracja: sob 04 cze, 2016
Pojazd: YAMAHA XJ600N
Otrzymał podziękowań: razy

Re: Silnik 170cc z mrf

Postautor: JOSEMORALES » sob 24 cze, 2017

Taki manewr ze zmianą tarczy podnosi tylko ego kierowcy bo licznik motoroweru. Ma mechanizm który ma być + - dokładny do 60 km/h a po wyżej zawsze pokaże co innego. Więc powinieneś szukać kompletnego licznika z moto które fabrycznie lata szybciej i ma taki sam rozmiar koła i najlepiej jeżeli będzie produkcji chińskiej żeby nie było problemów z montażem ślimaka. Lub licznik elektroniczny który drożej kosztuje, ale przy takim modzie wydatki to rzecz której nie unikniesz.



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron