• Administrator
  •  

    Pomóż nam utrzymać forum i wyłącz blokowanie reklam <moto>
     

GB Street Wrocław

Zaprezentuj swoją maszynę
lukjanet
Uczeń
Uczeń
Posty: 20
Rejestracja: ndz 12 mar, 2017
Pojazd: GB Street

GB Street Wrocław

Postautor: lukjanet » śr 29 mar, 2017

Witam, mam na imię Łukasz mam 33 lata i jestem z Wrocławia. Przygodę z moto rozpoczynałem od skuterka keeway focus potem peugeot elyseo a obecnie motorower GB Street który zakupiłem w 2016r. i wracałem nim zaraz po zakupie bez żadnego doświadczenia z biegami z Katowic do Wrocławia na full gazie robiąc tylko 2 przystanki !!! ( jeden w Opolu oraz drugi w Oławie ) Moto nie do zdarcia.

Nie mam prawka dlatego wszystko co miałem to 50/72 cc wiec proszę się nie dziwić i nie zadawać w tej kwestii pytań.

Chciałem swój motorek jednak odpicować tym bardziej że jest to tak jakby prezent od mojej św. pamięci Mamy która po sfinansowaniu mi tego cuda zmarła na raka :( Stąd sentyment więc poniżej zamieszczam kilka fotek z jego historii.

Tak wyglądał przed remontem
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tak podczas remontu :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tak wygląda teraz
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wymieniłem w nim:
Cylinder i głowica wraz z tłokiem na 72cc,
Filtr powietrza na gąbkowy
Instalacje elektryczną,
Regulator napięcia,
Cewkę zapłonową,
Wszystkie linki,
Klocki przód oraz szczeki tył,
Kierunkowskazy,
Nowe 2 duże ( 10 cm śr.) chromowane klaksony,
Przemalowane szyba puig oraz rozrusznik i spód od gaźnika oraz króciec oraz w niektórych miejscach rama i wachacz.
Nowa półka sztycy,
Został przewiercony i przemalowany wydech przez wszystkie przegrody w 3 miejscach oraz wykonany jeden nawiert pośrodku przez cała długość. (dźwięk jest dość głośny i bardzo basowy ale zastanawiam się jak można sprawdzić ile ma teraz decybeli.) obecnie brzmi jak jakiś rasowy choper.
Śruba spustowa oleju jest teraz z magnesem,
Dodana chromowana kedra na rantach szyby i błotników
Nowe manetki barracudy z ciężarkami oraz przełączniki do rozruchu oraz klamka sprzęgła
Nowy chromowany tankpad i nowe plastiki tył oraz błotnik przód ( stare plastiki były przewiercone ),
Nowy bagażnik bo stary był przewiercony,
Wymienione żarówki przód na 55 w a tył standard,
Zmienione podświetlenie licznika na jasne białe,

Wszystko robiłem sam bez fachowej wiedzy tylko metodą robienia zdjęć do których wracałem jak czegoś zapomniałem.
Obecnie muszę chyba jeszcze przekaźnik rozrusznika lub akumulator wymienić ale to już opisałem w dziale "pomoc"

W tym momencie moto docieram ale bez żadnej zabawy tylko jeżdżąc normalnie z częstymi przystankami. planuje jeszcze wymyślić jakiś stelaż pod kufer najlepiej samoróbka z płaskowników lub kątowników ale nie bardzo mam pomysł co i jak.

To tyle i pozdrawiam LWG :) Jak ktoś z Wrocławia to zapraszam do kontaktu... może się spotkamy i pogadamy o tym czy tamtym.
Ostatnio zmieniony czw 30 mar, 2017 przez lukjanet, łącznie zmieniany 1 raz.


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: GB Street Wrocław

Postautor: to&owo » śr 29 mar, 2017

Sam robiłeś magnesik w śrubie spustowej oleju? :D ja tak zrobiłem.
Ciekawa historia motocykla. Nie masz zupełnie żadnej kategorii, nawet B?
Zadbana maszyna. Całkowicie nie moje klimaty, ale fajnie, że wpadłeś i się udzielasz :)

lukjanet
Uczeń
Uczeń
Posty: 20
Rejestracja: ndz 12 mar, 2017
Pojazd: GB Street

Re: GB Street Wrocław

Postautor: lukjanet » czw 30 mar, 2017

Cześć, nie nie robiłem sam. Kupiłem już gotową. Co do prawka tak jak już pisałem nie mam żadnej kategorii.... takie życie. Dzięki za obejrzenie maszynki i pozdrawiam :)

to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: GB Street Wrocław

Postautor: to&owo » czw 30 mar, 2017

Ja sam umodziłem taką śrubę :D czasami zastanawiam się, czy przy następnej zmianie oleju znajdę jeszcze ten magnesik w niej.
O ile nie masz problemów ze zdrowiem i mega ciężkiej sytuacji życiowej, zrób sobie póki możesz chociaż B :) Ale to tylko moje rady.

lukjanet
Uczeń
Uczeń
Posty: 20
Rejestracja: ndz 12 mar, 2017
Pojazd: GB Street

Re: GB Street Wrocław

Postautor: lukjanet » pt 31 mar, 2017

Pomysle nad tym :) co do sruby wolalbym nie ryzykowac samorobki... roznie to bywa. tak czy siak to tylko chinczyk.


to&owo
Junior Administrator
Junior Administrator
Posty: 5360
Rejestracja: pt 12 lis, 2010
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd: Ogar 900
Podziękował : razy
Otrzymał podziękowań: razy

Re: GB Street Wrocław

Postautor: to&owo » pt 31 mar, 2017

nie mam fotek, ale pokazałbym Ci jak to zrobiłem. Ogólnie neodym szerokości bodajże 3mm wsadziłem w otwór ok 5mm. tak, że nie wystaje. Mam nadzieję, że w tej szczelinie dookoła będą zbierać się opiłki, neodym będę wyciągał, całość oczyszczał i dalej jazda. Z tym, że neodymy w większości przy ok. 80 stopniach Celsjusza tracą swoje właściwości.



Wróć do „Nasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Created by Matti from StylesFactory.pl modified by Moto-4t
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
phpBB Xmas © PhpBB3 BBCodes
modified by Prelude
©2010-2021 Moto-4t.pl

 

 

cron