No witam Panowie. Z racji, że na forum Junaka są dziadki pogadam z Wami.
Mam junaka w którego z trudem włożyłem i większym trudem uruchomiłem silnik YX140.
Od tygodnia zaczynam się wozić bez docierania. Proces odbyłem na oleju mineralnym 10w40 i wymiana co 100km.
Teraz zalany jest Valvoline Synpower 10w50.
Motorek śmiga bez problemu ponad 90 km/h nawet pod wzniesienie.
Jednak muszę się Was poradzić jak to poprawić bo wydaje mi się, że coś jest za słabo.
Teraz mam przełożenie 16/38
Zegary adaptowałem od Zippa 2T... hehe obrotomierz działa idealnie a każdy pisałem o problemach bo jak to z 2T w 4T ?:D
W planach mam wałek Z40 i zrobić coś z gaźnikiem żeby uzyskać prędkość podróżną chociaż ze 100-110km/h
No wiadomo moto dostałem w tragicznym stanie. Ale bawię się.
Jak pisałem plany to jeszcze gaźnik i może moduł jak cokolwiek szukanie odblokowanego coś daje?
Może się uda tylne koło wymienić z 16 cali na 18.
Chciałbym zamontować z tyłu tarczę bo bęben jest kiepski albo ten pręt/drut usztywnić żeby skok hamulca nie był taki, żeby mocno hamować to piętą wciskać.
Tylne amortyzatory chyba wymienię też na takie z 2cm dłuższe i twardsze.
No to nie wiem co jeszcze mogę napisać. kilka fotek wrzucę i co mam i mogę pokazać.
Dodano o 08:13:
https://www.youtube.com/watch?v=l7CCOapz04Y
https://www.youtube.com/watch?v=D-4WzPQ34lE
Tutaj zegary jeszcze pod 72cc
https://www.youtube.com/watch?v=tTaBowkxNZc
Dodano o 08:32:
Zdjęcia bym pokazała ale jak dodaje to aby biały pasek i nic się nie chce dodać. szkoda.
Dodano o 10:12:
https://drive.google.com/open?id=0B4yvT ... DVLNDdCU0U
Macie link do zdjęć na dysku
Nie pisz kolejnych postów pod spodem, tylko edytuj poprzedni. //lukasz